субота, 1. април 2017.

Favoriti Marta


Ćao, lepe moje. Nadam se da uživate u ovim toplim i sunčanim danima i da znate da ih iskoristite na najbolji mogući način i vreme provedete u šetnji ili sa svojim najdražima. 
Za danas sam vam spremila kozmetičke favorite za mesec mart, u pitanju je dekorativna kozmetika koja je na mene ostavila jako pozitivan utisak i koju bih ja vama toplo preporučila. 

Znate svi dobro da obožavam ruževe ili karmine, da su to moji omiljeni kozmetički proizvodi i danas sam izdvojila dva takva favorita. Prvi ruž, koji je moj apsolutni favorit je Elixir Matte Lip Gloss, nijansa 337. Ukoliko ste propustile post možete detaljnije pročitati ovde: Elixir Matte Tečni Dugotrajni ruž, boja ruža je divna, traje na usnama jako dugo, jako je povoljan u odnosu na kvalitet i na usnama izgleda  savršeno. Možete ga kupiti po ceni od 375, 00 RSD u parfimerijama i putem sajta Kozmetika i Parfemi.
Drugi ruž je takođe Elixir, Dugotrajni Matte ruž, Saint Denis - French Lilac M-52, veoma je postojan, hidratantan, ima punu i raskošnu boju, prava prolećna nijansa i toplo bih ga preporučila svima. Ukoliko ste propustili post, više o njemu možete saznati ovde: Elixir Matte Dugotrajni ruž. Cena ruža je 335, 00 RSD i možete ga kupiti u bolje snabdevenim parfimerijama i putem sajta Kozmetika i Parfemi.
Među favoritima našao se i jedan lak za nokte, u pitanju je novi She Quick'n creazy nail polish sa 3D efektom. Jako mi se dopada, ima veoma lep efekt odsjaja i traje na noktima oko šest dana. O njemu još uvek nisam stigla da vam pišem, možete ga kupitu u DM drogerijama. Više o njemu možete saznati na DM Sajtu, a njegova cena je oko 200 RSD. 
Maskare u zadnje vreme dosta isprobavam, jer za vreme toplih dana izbegavam puder dok je maskara obavezni deo makeupa. Prva koja mi se dopala je Oriflame The One Hypnotic Depth, daje gustinu trepavicama a ujedno ih ne lepi. Ima silikonsku, standardnu četkicu i veoma intezivnu boju daje. Nisam vam pisala ni o njoj, ali očekujte uskoro detalje. Njena cena je 849, 00 RSD i možete je kupiti putem kataloške prodaje. 
Maskara kojoj se uvek iznova vraćam i bez koje nikada ne ostajem je Golden Rose Wonder Lash 12x volume & lash lift. Mislim da mi je ovo treća po redu, obožavam je jer ne lepi trepavice, čini ih gušćim, daje predivan volumen i znatno ih izdužuje. Nju možete kupiti u Lilly drogerijama po ceni od oko 450, 00 RSD.

Nadam se da vam se dopadaju moji favoriti, da li ste koristile nešto od ovih proizvoda?

20 коментара:

  1. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja moram da dam šansu brendu Elixir, zaista me vuče već neko vreme! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1. 4. 2017. 09:43:00

    Sve mi se dopada, lak sam kupila isti a maskaru imam već dugo. Odlična je.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični favoriti. Ja nikako da probam Elixir ruževe, a toliko sam pozitivnih komentara čula o njima. Moraću uskoro da kupim jedan.
    Uzvratila sam praćenje. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. beautiful post dear! i love this lipstick!
    Serena
    bloggerchepassione.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  6. Volim postove na temu favorita, a poznavajuci tebe i tvoje umece sa sminkom, obradovala sam se ovom postu. Jako je interesantna! Zanimljvii proizvodi.
    Nisam ih do sad koristila ali izgledaju obecavajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  7. Followed back!

    http://iameleine.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Boja ovog karmina je stvarno savršena, volim tamnije nijanse za svako godišnje doba. Pratim tvoj blog xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post draga.
    Ako zelis svrati i uuzvrati komentar usput i pogledaj neke postove...

    ОдговориИзбриши
  10. Nista od ovih proizvoda nisam probala do sada :) koliko hvalis ruzeve moram i ja da izaberem neku bojicu za mene i da narucim :D

    ОдговориИзбриши
  11. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se svideo, sadržaj tvog bloga je jako zanimljiv.Obozavam citati favorite,tako da mi se post bas dopao :)
    Prijavila sam se na tvoj blog.
    Bilo bi mi drago ako bi posetila moj blog:anastasijakostic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Divni favoriti kao i post, ali nisam koristila ni jedan od ovih proizvoda, tako da ne mogu ništa više reći, osim da me boja Elixir mat ruža oduševila.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши