недеља, 19. новембар 2017.

Gorgeous Jewelery Shopping with Dresslily Site


Drugi deo paketa sa Dresslily sajta je više nego prelep. Obožavam nakit boje srebra ili srebrni jer mi mnogo lepo pristaje uz ton lica i mislim da mi prelepo stoji. 


Odlučila sam se za četiri komada posrebrenog nakita, masovnu ogrlicu sa srce priveskom, narukvicu, privezak srce koji mogu nositi uz sajlicu i jednu ogrlicu koju ću pokloniti nekoj od vas u narednom nagrađivanju.
Nakit je zaista prelep, dopada mi se što se sija a svaki komad nakita ima oznaku 925. Jako sam se obradovala ovom delu paketa a na sajtu možete pogledati kakvih sve divnih komada ima. Nakit kod mene izgleda ovako:







Kompletnu ponudu nakita možete pogledati ovde:  Jewelry.
Predivnu pinudu sajta možete ovde pogledati: Dresslily.
Kako vam se dopada moja kupovina i kako ste zadovoljne kupovinom sa ovog sajta?

3 коментара:

  1. beautiful accessories!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan izbor nakita. I sama imam sličan komad ovom "izvezenom" srcu ^_^

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopada tvoj izbor i mislim da je odličan ovaj nakit. I ja ga volim i stvarno mi se sviđa sve što si uzela ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши