субота, 18. новембар 2017.

Golden Rose Nail Expert Lakovi Za Nokte


Svaka od nas voli i teži ka tome da ima lepe i uredne nokte, na tržištu danas možemo pronaći raznovrsne lakove za nokte a retki su oni koji nam pružaju punu boju, sjaj i dugotrajnost.

Pre svega želim da se izvinim svima što postova na blogu neko vreme nije bilo, imala sam velikih zdravstvenih problema, ali od danas ćemo sve nadoknaditi pa očekujte mnogo recenzija narednih dana.

Golden Rose lakove koristim godinama, veliki sam fan ovog brenda i zaista sam oduševljena njegovim kvalitetom. Danas pričamo o Color Expert kolekciji lakova za nokte. 
Probala sam ranije sve kolekcije njihovih lakova osim ove, tri prelepe nijanse dobila sam od njih u paketu sa kozmetikom za testiranje i prema kojima nisam ni malo ostala ravnodušna.

Dolaze nam u ambalaži od 10ml, tekstura laka je srednje gustine ali jako dobro pigmentovana pa u jednom sloju dobijemo punu boju laka. 
Četkica laka je ultra široka i odlična, pa u jednom potezu možemo premazati celu noktnu pločicu. Veoma brzo se suše na noktima i imaju visok sjaj što ja obožavam kod lakova za nokte. 

Na noktima stoje i do nedelju dana a onda lagano lak na noktima počne da bledi, pa bi nakon nekoliko dana bilo poželjno premazati ga ponovo. Jeste da najviše volim Rich Color kolekciju lakova ali i Nail Expert je podjednako dobra kao ona. 
Ovu liniju lakova možemo kupiti u čak 104 nijanse.
Ja sam dobila nijanse 131-svetlo siva, 130-boja jorgovana (ujedno i moja omiljena nijansa), i 129 - tamno plava nijansa. Sve su jako lepe, a na mojim noktima izgledaju ovako:

-Nijansa 131-Nude 
-Nijansa 130-Topla Ljubičasta
-Nijansa 131- Jarko Plava

Ove lakove možete nabaviti u svim Golden Beauty shopovima kao i u bolje snabdevenim parfimerijama.
Njihova cena je oko 110 dinara što je zaista malo u odnosu na njihov kvalitet i  širok spektar boja, toplo ih preporučujem svima.

Da li koriistite ove lakove i kako ste zadovoljne njima?

3 коментара:

  1. Slažem se da su odlični, imam dva takva u pastelnoj zelenoj i pink boji. Divan post! :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Iskrena da budem ne znam za koji bihse odlučila između poslednja dva ^_^
    Izgledaju woow, a GR zaista imaju odličan kvalitet lakova ^_^

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne boje, odusevljena samm. Elem, imas fenomenalne nokte! Jako mi se dopada kako ovi lakovi stoje! Zaista divna recenzija. Obozavam GR kozmetiku i zaista imaju savrsene proizvode.

    Visit me, and follow. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши