четвртак, 9. новембар 2017.

Sjajna kupovina sa Zaful sajta

Pozdrav lepotice, danas vam pričam i prenosim utiske o meni zaista lepoj i divnoj kupovini sa sajta Zaful.
Drugačija je od ostalih do sada jer sam poručila nešto što do sada nisam poručivala sa sajta a to su dve duge haljine. Jedna je crvene a druga crne boje, dosta su različite i kada sam ih videla na sajtu poželela sam da budu moje. Paket je stigao za samo petnaest dana, dobro upakovan a dodatnih troškova carine nije bilo. Nisam ranije nosila duge haljine jer sam mislila da ne idu uz moju figuru jer sam niska ali kako je ljubav prema njima pobedila odlučila sam se da ih poručim. Obe su bile oko 20$.


Najviše sam se radovala crnoj sirena haljini. Haljina ima gola leđa i zakopčava se oko vrata, na sajtu izgleda kao da je jedan deo bež boje a stomak providan od čipke, međutim uživo je ceo gornji deo haljine od same čipke, tako da se sve vidi. Malo me to razočaralo ali ću sigurno naći način da je nosim jer je kroj predivan i zaista mi se mnogo dopada. Univerzalne je veličine, ja nosim M i meni je taman. Savršena je i neću odustati od nje. 
Na sajtu je možete pogledati ovde:  Club Dresses.




Crvena haljina je indetična haljini sa sajta, volim crvenu boju i mnogo crvenih haljina imam, pa sam želela da i ova bude deo moje kolekcija. Veoma je lepa, lepo izgleda kada se obuče mada ne prati baš liniju tela. Više onako pada uz telo. Univerzalne je veličine, rastegljiva je pa je mogu nositi oni koji nose L, ukrašena je sitnim perlicama koje se presijavaju. Može se nositi za neke posebne i jedinstvene prilike, kako uz cioele tako i uz sandale. Veoma je lepa i možete je pogledati ovde:  Sequined Mermaid Prom Dress.

Jako sam se radovala ovoj kupovini, žao mi je što je crna haljina drugačije prikazana na sajtu ali naći ću način da je sredim. 



 

Celokupnu ponudu Zaful sajta možete pogledati ovde: Zaful
Da li vam se dopadaju haljine i šta vi mislite o njima?

2 коментара:

  1. Wow,predivo izgledaju. Odusevljena sam crnom haljinom, savrseno ti pristaje. ❤❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne haljine, zaista sam mislila da ovakve haljine budu totalni promašaj kada su u pitanju web shopovi, no vidim da sam pogriješila.

    Divno ti pristaju! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши