недеља, 19. новембар 2017.

Shopping from home - Dresslily site

Dresslily je jedan od mojih najdražih sajtova za kupovinu. Ima zaista odličnu ponudu kako odeće, nakita i torbi tako i obuće. Cene su povoljne a kvalitet izvanredan. Danas vam prenosim utiske o kupovini sa ovog sajta, pogledajte šta sam to kupila kao i moje utiske o tome.



Paket mi je stigao iz dva dela, ukupna vrednost paketa je 50$ a dodatnih carinskih troškova nije bilo. Dobro je sve bilo zapakovano kao i uvek a ovaj put sam uzela prelepu crvenu torbu, crni sako i posrebren nakit 925.

Torba je crvene boje, većih je dimenzija i baš takvu sam dugo tražila. Uglavnom svuda budu manje dimenzije a ova baš odgovara mojim potrebama i dosta toga može da stane u nju. Materijal je čvrst i cela je takva, ima i dodatni kaiš pa može da se nosi preko ramena a unutra ima par manjih pregrada. Više je za neke posebne prilike i ja ću ih samo u takvima i nositi ali ukoliko je dobro iskombinujete možete je nositi i na posao ili neke svakodnevne potrebe.
 Na sajtu je možete ovde pogledati:  Elegant Pendant and Embossing Design Tote Bag.

Kada sam htela da uzmem sako želela sam da bude elegantan, do struka i da prati liniju tela. Izabrala sam ovaj, crne je boje i ukrašen je dugmićima koji se ne zakopčavaju.Model je izuzetno lep i mogu ga nosizi preko haljina jer sam ga upravo ubog toga i kupila. Materijal je nešto tanji nego što sam očekivala ali poslužiće za prilike za koje mi je potreban. Nije bio nešto skup, a više detalja o njemu možete pogledati ovde:  Solid Color Bowknot Embellished Short Blazers.




Drugi deo ove kupovine predstaviću vam u narednom postu. Nadam se da vam se dopada moj izbor a ponudu sajta mozete videti ovde: Dresslily.

3 коментара:

  1. i love your blazer!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da sam veće pisala kooliiko mi se dopada ova torba ^_^
    Mislim da ću i sama poručiti jedanu za sebe ^_^

    ОдговориИзбриши
  3. Ova torba malo reći da je predivna. Sam kroj torbe mi se jako dopada. Iako ne volim ovoliko glomazne torbe, mislim da bi bila idealna za neki večernji izlazak kada nam treba više stvari. Što se tiče sakoa, ja smatram da svaka djevojka, žena, treba da ima makar jedan u svom gardaroberu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши