четвртак, 23. новембар 2017.

Purchase of tools for decorating cakes - Sammydress Site

Drugi deo paketa sa Sammydress sajta je nešto što je meni jako potrebno da bih mogla da radim ono što jako volim. A, to su špricevi za tortu.

Another part of the package with Sammydress site is something I really need so I can do what I really like. And, to syringes for the cake.

Poručila sam dva šprica, dosta slična i jako korisna. Prvi špric odnosno kesa za šaranje sa nastavcima nam dolazi u kartonskoj kutiji. Nije baš praktično stalno je vraćati u nju pa ću je ja čuvati u nečemu drugom. Uz kesu sam dobila i šest metalnih nastavaka pomoću kojih ću krasiti torte. Ranije sam sa ovog sajta uzela sličan špric i moram vam reći da je stvarno praktičan, kvalitetan i dugo ga već koristim. Više o njemu saznaćete ovde: Squeeze Cream Tool Stainless Steel Pastry Piping Nozzle Set 

I ordered two syringes, very similar and very helpful. The first syringe or bag for decorating with extensions comes in a cardboard box. It's not very practical to constantly go back into it, so I'll keep in something else. With the bag I received six extensions of metal with which I decorate cakes. Earlier I took from this site like a syringe and I must tell you that it's really practical, high quality and long you already use. You will learn more about it here: 



Drugi set je znatno veći, u njemu sam dobila dve kese za šlag od kojih je jedna manja a druga veća. Tu sam takođe dobila i trinaest metalnih nastavaka čiji oblici su fenomenalni. Jako sam se o radovala ovom setu i jedva čekam da ga isprobam. Veoma je povoljan i više o njemu možete saznati ovde: DIY Cake Tool Squeeze Cream Stainless Steel Pastry Piping Nozzle Set - White.

The second set was much higher, in it I got two bags of cream of which is smaller and the other larger. Here I also received thirteen bits of metal whose forms are phenomenal. I was really looking forward on this set and can not wait to try it out. It is very convenient and more about it can be found here:


Ukoliko još niste, obavezno pogledajte šta sve možete naći za pravljenje i .dekorisanje slatkiša na ovom sajtu. Ima jako puno korisnih stvari i sigurna sam da ćete pronaći nešto za sebe. Sajt možete pogledati ovde: Sammydress.


If you have not already, be sure to see what you can find to build and decorate the candy on this site. There are a lot of useful things and I'm sure you will find something for themselves. The site can be found here: Sammydress.

2 коментара:

  1. I didn't know that Sammydress offers something like this

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo praktična i kreativna stvar! Naočito sada kada nam se bliži sezona praznika i torti. Sigurna sam da ćeš uživati u dekorisanju :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши