среда, 1. новембар 2017.

Predivne četkice sa Zaful sajta

Prema četkicama za šminkanje nikada ne možemo biti ravnodušne, jer njihov vizuelni izgled nas iznova natera da ih kupimo. Danas vam predstavljam prelepu ponudu četkica za šminkanje sa Zaful sajta.

Dostava sa ovog sajta je besplatna za sve zemlje narednih 72h, a narednih dana je besplatna na sve porudzbine preko 30$. 

Meni su se jako izdvojila i dopala tri seta četkica, koja zaista izgledaju fenomenalno i mame uzdahe. Verujem da bi i vi voleli da imate bar jedne ovakve i da vam se dopada kako izgledaju. Kvalitet ne znam kakav je jer ih jos uvek ne posedujem, ali mi deluju korektno kvalitetno. Kupovala sam ranije cetkice sa ovog sajta i nikada nisam imala problema, dlaka je uglavnom meka a opadala nije nikada. Ispod slike mozete videti vise informacija o njima, klikom na linkove ispod fotografije.

  1. 7 Pcs Rhombus Makeup Brushes Set
  2. 6Pcs Face Eye Ombre Mermaid Handle Makeup Brushes
  3. 8 Pcs Makeup Brushes Set - Rose Gold
Celokupnu ponudu sajta mozete videti ovde: Zaful.

Nagradnoj igri se možete pridruži ovde: Shopping Festival.


1 коментар:

  1. Mnogo mi se dopadaju ove četkice. Ove su zaista odlične io mnogo mi se sviđa njihov izgled. One su, kao što si i rekla, njihov izgled nas najviše privlači ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши