недеља, 12. новембар 2017.

Green Balzam Za Suvu Kosu & Green Šampon Za Masnu Kožu Glave

Mnogo puta smo na blogu pričali o nezi kose i o tome koliko je moja kosa komplikovana. U zadnje vreme sam probala baš mnogo proizvoda za kosu, neki su mi se dopali (Daa, retki) dok neki nisu, danas pričamo o prirodnoj kozmetici Greenšapmonu za masno teme glave kao i regeneratoru za suve krajeve kose.
Oba proizvoda su na biljnoj bazi na šta ukazuje i ambalaža u kojoj nam dolaze. Dolaze u zelenim bocama sa pumpicom koja nije automatska, u pakovanjima dobijamo po čak 550 ml proizvoda.
Šampon za masnu kosu koristi se kod problema sa prekomernim mašćenjem kože glave i kose. Sadrži provitamin B5, ulje jojobe, ekstrate koprive i mente koji umiruju kožu temena i pomažu u čišćenju folikula. Ulje jojobe oslobađa pore, uklanja masnoću te daje kosi elastičnost i vlagu. Početak tretiranja kose i kože treba da bude svaki drugi dan, dok vremenom razmak između pranja treba da bude veći na 4-5 dana. 

Način upotrebe: Potrebnu količinu šampona utrljamo u kožu glave i ostavimo da deluje 5 minuta. Zatim po potrebi šamponirati ponovo pa isprati mlakom vodom.

Masno teme glave i nekontrolisana količina peruti su moj večiti problem. Mislim da nema šampona koji još nisam koristila a da mogu slobodno da kažem da mi u potpunosti odgovara. Imam zaista komplikovano teme glave pa mi neki šamponi ili previše isuše teme pa se pojavi svrab ili ga dodatno umaste.
Ovaj šampon koristim već neko vreme po uputstvu za upotrebu sa ambalaže proizvoda. Potrebno mi je tri pumpice kako bih celu kosu našamponirala, sporo se troši i ima veoma lep i blag, prijatan miris. Prozirne je boje i u svom sastavu ne sadrži sulfate ni parabene.
Nisam se ranije srela sa ovakvim šamponom, prvi dan nakon pranja kose ona je do korena glave malo teška. Imam onaj osećaj kao da nisam dobro osušila kosu a zaista jesam. Nakon prvog dana od pranja ona je blistava i lagana, izgleda kao da je tek oprana i zaista mi se dopada kako izgleda naredna dva- tri dana. Zato kažem, nakon prvog dana je zaista prelepa kosa jedino mi se na dan pranja malo ne dopada jer izgleda kao da je mokra ili masna. Ali uzmimo u obzir i to da je na prirodnoj bazi, od prirodnih sastojaka i bez veštačkih boja. 
Još jednom da kažem da je moje teme glave i suviše komplikovano i to što baš i nije meni odgovarao ne znači da vama neće. 
Cena ovog šampona je: 690, 00 a za članove 486, 00 dinara.

Upotrebom balzama za suvu kosu, kosa je lepršava, sjajna, meka i lako se oblikuje. Zahvaljujući prisustvu proteina pšenice i ulja makadamije, regeneriše i pojačava strukturu oštećene suve kose. Ekstrati kamilice i ruzmarina hidriraju kožu glave i daju potrebnu masnoću. Provitamin B5 daje elestičnost, povećava pucanje i ,, cvetanje" krajeva.

Način upotrebe: potrebnu količinu balzama utrljamo na vlažnu kosu i ostavimo da deluje pet minuta. Zatim kosu isprati pod mlazom vode.

Kada je u pitanju balzam ili regenerator ja sam više nego oduševljena. Krajevi moje kose su jako suvi i skloni pucanju i lomljenju. Pogotovo kada nakon pranja treba da je raščešljam, to su prave muke. Green balzam veoma lepo miriše, bele je boje i dve pumpice proizvoda su mi dovoljne da ga nanesem od sredine kose pa sve do krajeva. Zahvaljujući njemu kosu mnogo lakše i bez problema raščešljavam, mekana je, lagana i ima prelep odsjaj. Manje se mrsi i mnogo lakše češlja i narednih dana. Odličan je ukoliko planirate da uvijete kosu figarom ili ipak ispeglate peglom, jer će vam frizura trajati sve vreme kao da je upravo napravljena. Zaista odličan proizvod koji bih preporučila svima onima koji imaju problem sa suvom kosom kao ja.
Cena proizvoda je: 690, 00 a za članove 486, 00 dinara.

Green kozmetiku možete kupiti na stranici ➡➡ Preparati na biljnoj bazi.. 
Ukoliko odlučite da se učlanite, kozmetiku možete nabavljati po mnogo manjim cenama a na veće količine dostava je besplatna.
Za sva pitanja i informacije obratite se OVDE.

2 коментара:

  1. Interesantni proizvodi, draga Ceco! Izgledaju jako korisno. Divne fotografije.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Super recenzija. Imam slican problem, tako da cumozda isprobati.❤

    Objavila sam dva nova posta na mom blogu, ako zelis pogledaj
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши