недеља, 19. новембар 2017.

Great shopping on a site Rosegal

Kako iz opravdanih razloga dugo nisam pisala, paketa je stiglo zaista mnogo pa danas pričamo o kupovini sa Rosegal sajta. 


Volim sama da dekorišem svoj dom pa se trudim da mi prostor u kom provodim dosta vremena bude lep i prijatan za boravak. Na Rosegal sajtu poručila sam dve iste zavese, jer bi mi jedna bila mala. Kako su manjih dimenzija poručila sam dve iste. Teško sam se opredelila za ovu boju jer je izbor zavesa više nego fenomenalan, ali boja je presudila kao i dezen.

Paket je stigao kod mene za tri nedelje, dobro upakovan i zavese koje su bile predivne. Imaju odstupanja sa sajta jer tamo izgledaju kao da su iz dva dela a ja sam dobila jedan. Međutim i ovako su lepe samo mi sada fali zavesa koju ću staviti na srednji deo prozora. Žao mi je što zbog svetlosti ne mogu lepo da je uslikam, na donjem delu je ukrašena djinđuvama i perlicama ali je nešto duža od mog zida pa je moram zakačiti na višlje mesto. Jako je dobrog kvaliteta i za dnevni boravak bi bila prelepa. Na sajtu ih možete pogledati ovde:  1Pcs Grommet Roller Floral Window Tulle.



Drugi deo ovog paketa jesu gelovi za nokte. Odnosno nadogradnju noktiju. Želela sam da ih poručim i vidim imaju li razlike u odnosu na neke naše brendirane gelove. Poručila dam nekoliko boja koje su indetične slikama na sajtu. Na noktima su jako lepe i osim u mirisu zaista nemaju nikakve razlike i sivurno ću porućiti još. Kako se gelovi stavljaju preko gradivnog gela, ne mogu da štete ni nama ni noktnoj pločici. Boje su predivne samo je pitanje ukusa koje izabrati. Možete ih pogledati ovde:  36 Pure Color UV Gel Nail Art DIY Decoration for Nail Manicure Gel Nail Polish Extension.


Pored gelova na sajtu je bila akcija da uz bazni gel dobijamo i završni sjaj. Najviše sam ovaj duo uzela zbog završnog sjaja koji se cakli isto ka Galaxy. Oduševljena sam njim i njega možete pogledati ovde:  Elite99 Glitter Powder Soak-off UV LED Shiny Gel Nail Polish.


Nadam se da vam se dopala i ova kupovina, da li ste vi poručivale zavese sa kineskih sajtova i kako ste zadovoljne?

3 коментара:

  1. Draga, mislim da je ovo bila odlična kupovina. Nisam primjećivala da je neka blogerka poručivala zavjese, ali mi se mnogo dopadaju. Takođe, ovi gel lakovi su odlični i sviđaju mi se boje koje sam vidila na sajtu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Wow! Super post! Rosegal je po meni jedan od najboljih online trgovina i mislim da si odabrala zaista predivne stvarčice *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши