понедељак, 27. новембар 2017.

Buying accessories from Zafula Site

Mnogo volim internet kupovinu, pa sam ovaj put malo kupovala na Zaful sajtu. Paket je stigao mesec dana od poručivanja, dobro zapakovan a dodatnih troškova carine nije bilo.

Kako bi vama bilo preglednije za čitanje, u ovom postu ću vam predstaviti tanji kardigan za perid jesen/prolece i cetkice koje sam porucila za sebe jer zelim da budem obezbedjena za svaki slucaj.



Kardigan je plave boje, ništa plavo osim farmerica u svom ormanu nemam pa sam se odlučila da vidim sebe u ovoj boji. Univerzalne je veličine pa odgovara i meni koja nosim M, ali mislim da bi više pristajao osobama koje nose L veličinu. Dopada mi se kod njega to što može da se nosi i sa dugim rukavima kao i sa kraćim. Malo ispod ramena na rukama, ima dugmiće pa visina rukava može da se podesi. Jako je prijatan za nosenje, moze se kombinovati na farmerice ili neke svecanije pantalone i mozete ga kupiti samo u ovoj boji. Bio je jako povoljan a vise o njemu mozete saznati ovde:  Pullover Long Sleeves Button Sweater.




Poručila sam tri seta četkica za šminkanje jer su mi se jako dopale. 

Cena sva tri seta je oko 10$, smatram da ih vredi poručiti što zbog izgleda tako i kvaliteta i broja četkica koji dobijamo.

Prvi set su popularne sirena četkice, set se sastoji od devet četkica za lice i oči. Posebnu pažnju mi je privukla četkica za nanošenje hajlajtera koja po meni predobra. 
Dlaka je veoma meka i nežna i šminka se zahvaljujući njima lako nanosi. Dlaka nije opadala ni pre ni posle pranja istih.



Drugi set sam slučajno kliknula dva puta pa sam dobila dva ista para četkica. Eto, prvi put mi se desilo i ja da pogrešim prilikom poručivanja pa sam tako dobila dva ista seta. Set se sastoji od petnaest četkica za nanošenje senke. Moram vam reći da su ovo moje omiljene četkice jer je dlaka izuzetno meka i nežna. Nije mi opadala nakon pranja i veoma se brzo suše nakon istog. Malo su nezgodne za korišćenje upravo zbog ovih repova ali su prelepe.





Da li vam se dopada moj izbor i kako ste zadovoljne kupovinom sa Zaful   sajta?

1 коментар:

  1. Great post dear. I am following you and I will be very happy if you follow me back 😊
    www.deryaninsporgunlugu.com

    ОдговориИзбриши