петак, 17. новембар 2017.

Beautiful buying jeans with Shein Site


Drage moje, o kupovini sa Shein sajta vam nisam dugo pisala jer su mi malo više kasnili paketi u poslednje vreme. Danas vam prenosim utiske o prelepim farmericama koje sam kupila na ovom sajtu.

Stigle su tri nedelje od poručivanja, fino upakovane. Kako su hladniji dani uveliko nastupili, želela sam da to bude tamniji teksas. Uglavnom kada poručim pantalone sa kineskih sajtova, nogavice mi budu kratke a u struku mi budu taman. Međutim, sa ovima to nije slučaj. Nogavica je taman kolika treba da bude, veličina je M ali su mi u stuku malo šire pa moram staviti kaiš koji inače ne nosim. Osim toga, jako su kvalitrtne jer je deblji teksas u pitanju. Model istih je meni izvanredan i mogu ih nositi uz mnogo toga. 
Zaista su jako lepe i sigurno ću ih često nositi. Na meni izgledaju ovako:





Na sajtu ih možete pogledati ovde:  Destroyed Bleach Wash Frayed Hem Jeans.
Celokupnu ponudu sajta i njegovu široku ponudu možete ovde pogledati:  Shein
Dostava sa ovog sajta se dodatno naplaćuje.

2 коментара: