среда, 25. октобар 2017.

Top three pairs of Shoes from Zafula Site

Ćao, shopingholičrke moje! Donosim vam danas jednu divnu jesenju vish listu sa Zaful sajta. Ovaj put sam birala obuću jer se ona znatno menja prelaskom u oo godišnje doba, i iskreno se nadam da će am se moj izbor dopasti.
Dostava sa oog sajta je besplatna ukoliko je vaša porudžbina vea od 30$, u suprotnom se dodatno naplaćuje. Imaju sada sjajni popust od 15% pa ukoliko nešto poručite možete i uštedeti 15%. Jako volim cipele, kupila sam jedne na ovom sajtu i kvalitetom sam zaista odušeljena kao i udobnošću i zbog toga sam ponovo gledala njihovu ponudu obuće i izabrala svoje favorite.

Ispod slike pomoću linkova možete saznati više o ovim predmetima.


  1. Metal Chains T-strap Faux Suede Pumps,
  2. Feather Stiletto Heel Ankle Boots,
  3. Pointed Tie Flock Zipper Ankle Boots.

Pogodnosti na sajtu kao i njihovu kompletnu ponudu možete videti ovde: Zaful.

2 коментара: