четвртак, 19. октобар 2017.

Shopping Brush on Zafula site

Kao što sam vam pomenula u prethodnom postu, danas vam predstavljam i drugi deo paketa sa Zaful sajta.

Poručila sam dva seta četkica za šminkanje kako bih obnovila i dopunila svoju kolekciju.
Cena oba seta je oko 10$, smatram da ih vredi poručiti što zbog izgleda tako i kvaliteta i broja četkica koji dobijamo. Prve četkice su klasične, crne su boje i imaju sintetičku dlaku. Nisu opadale ni pre ni posle pranja niti su promenile svoj oblik. U setu dobijamo osamnaest četkica za puder, senke, maskaru i obrve. Lake su za korišćenje i mada izgledaju klasično meni su jako lepe. 








Drugi set se sastoji od deset četkica, radi se o popularnim sirena četkicama. Pored preslatkog izgleda veoma su i kvalitetne. Dlaka je meka baš kakvu volim. Odlične su za šminkanje, nisu menjale oblik nakon pranja i dlaka nije otpadala. I kod njih je sintetička ali meni odgovara jer smatram da se može dobiti prelep makeup zahvaljujući njima. 









Celokupnu ponudu i popuste sajta možete videti ovde: Zaful.

2 коментара:

  1. Cetkice su predivne! Odusevljena sam, oba seta su predobra! <3

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi paket imam sličan samo su roze i dobije se i četkice od prirodne dlake. A drugi set je prelep i već dugo ga merkam <3

    ОдговориИзбриши