четвртак, 19. октобар 2017.

Shopping Beautiful Dress via Zaful Site


Mnogo volim internet kupovinu, pa sam ovaj put malo kupovala na Zaful sajtu. Paket je stigao za rekordnih petnaest dana, dobro zapakovan a dodatnih troškova carine nije bilo.
Kako bi vama bilo preglednije za čitanje, u ovom postu ću vam predstaviti dve haljine koje sam kupila a u narednom dva seta četkica za šminkanje.

Biću iskrena i reći ću vam da sam haljinama bila više oduševljena kada su mi stigle nego kada sam ih poručivala, jer su uživo mnogo lepše i mnogo lepše izgledaju. Jako su kvalitetne, materijali su divni i lagani za nošenje. Veličine su M i odgovaraji našoj veličini. Bela ima gola ledja, s' tim što narandzastu možemo nositi i svakodnevno zbog dugih rukava.. Jako su elegantne, nosiću ih za neke posebne dogadjaje uz neke lepe cipele sa potpeticom. Bile su veoma povoljne, mislim da su obe bile nešto više od 10$. Smatram da vrede mnogo više od cene koja je na sajtu, jer su veoma lepe i vrlo kvalitetne.


Narandzastu haljinu možete pogledati ovde:  Solid Color Round Collar Button Embellished Dress.
 Kod mene izgleda ovako: 
 







Belu haljinu možete videti na sajtu ovde:  Stand Neck Backless Bodycon Dress.
Kod mene izgleda ovako:









Sjajnu ponudu sajta možete pogledati ovde: Zaful.
 Da li vam se dopada moj izbor i koja je vaš favorit?

2 коментара: