петак, 27. октобар 2017.

Grupna Recenzija Avon Kozmetike - Da Li Mi Se Dopadaju Ovi Proizvodi?!

Pošto sam najavila mnogo recenzija kozmetičkih proizvoda, red je i da ispunim dato obećanje. Kako sam mnogo toga kupila ili dobila zadnjih dana, o nekim proizvodima ću vam pisati grupne recenzije kao i danas, kako bih stigla da vam pišem o svemu. U današnjem postu vam prenosim svoje utiske o Avon proizvodima koje sam kupila, da li su mi se dopali ili ne saznajte u nastavku posta.

Prvo želim da vam pišem o proizvodu koji me potpuno oduševio, radi se o Avon Mark Magic laku za nokte. Nijansa laka je Rose Quatz, a vi ga možete nabaviti u pet nijansi. Sadrži kristalizovani štras za 3D efekat peska na noktima. Ima matt finiš i u sebi sadrži svetlucave šljokice. Jednim nanošenjem dobićete punu boju laka, na noktima traje i do deset dana a onda pri vrhovima noktiju počinje malo da bledi pa bi bilo lepo naneti ga ponovo. 
Jako mi se dopada njegova formula i to kako izgleda na noktima, jednostavno je prelep i sugurna sam da bi ga zavolele mnoge od vas već na prvo korišćenje. U svom sastavu ne sadrži paraben.
Njegova cena je oko 300 dinara i sadrži 10 ml proizvoda.
Lak je za nijansu tamniji uživo.

Drugi proizvod koji sam kupila jeste Avon Mark Mega Efekts tečni ajlajner. Retko koristim ovakve ajlajnere, šta više smatram da su tečni ajlajneri i ajlajneri u gelu mnogo bolji u odnosu na ove u vidu flomastera, ali sam želela da probam nešto novo. Ovaj ajlajner ima zakošen vrh, koliko god mislili da ćemo zbog tog vrha moći preciznije da ga nanesemo u zabludi smo jer ne nanosi boju ravnomerno. Pa negde izgleda crno a negde prozirno sivo. 
Ako bih morala da ga ocenim od jedan do pet, bila bi to slaba trojka. Jer ovakvi ajlajneri nam obećavaju jako intezivnu boju koja na kraju bide civo-crna a ne intezivno crna kao što kaže proizvođač. Redovna cena ajlajnera je čak 700 dinara a sada je na sniženju 399 dinara
Smatram da ne vredi toliko i da za taj novac možemo kupiti mnogo bolje tečne ajlajnere. Ne sadrži paraben.

Treći proizvod koji sam uzela jeste Skin So Soft - Sprej za samopotamnjivanje. Sprej je obogaćen uljem jojobe pogodan za sve tipove kože i za sva godišnja doba. Ima veoma lep i prijatan miris, pruža ujednačen, preplanuli sjaj koji postepeno tamni pri svakom nanošenju.
Sprej sam stigla da koristim svega tri puta, ne ostavlja mrlje ni narandzaste tragove na telu ili odeći. Prelepo miriše i zbog toga sam ga najviše i kupila.

U uputstvu piše, da ga je najbolje koristiti svakodnevno kako bi postigli najbolje rezlultate, medjutim ja sam ga tri dana koristila ali nisam videla baš nikakvu razliku u tenu kože. Sada pravim pauzu jer sam prehladjena ali ako se rezultati poprave pisaću vam o njemu naknadno. 
U bočici sa pumicom dobijamo 150 ml proizvoda. Ne sadrži paraben.
Redovna cena ovog proizvoda je 640 dinara a sada je na sniženju i možete ga kupiti za 399 dinara.
Od drugarice sam dobila na poklon Hidratantni losion za potamnjivanje lica i tela - LIGHT/MEDIUM. Ima egzotičan miris vanile, sadrži kokosovo i bademovo ulje, kakao, puter i aloja veru. Brzo se suši i upija. 
Ranije sam koristila ovaj preparat i nikako nisam bila zadovoljna sa njim jer je ostavljao žuto - narandzaste fleke i nije pružao ravnomernu boju tela. Međutim, prijatno sam se iznenadila kada sam videla da su popravili njegovu formulu i da je sada znatno bolji i kvalitetniji losion. 
Već nakon prvog korišćenja možete videti sjajne rezultate, ne ostavlja mrlje kao ranije i lepo ujednačava ten kože. Suši se za svega 2-3 minuta na telu i zaista predivno miriše. 
Nisam od njega mnogo očekivala baš zato što sam se ranije razočarala u ovaj proizvod, tako da sam se sada jako oduševila. Ne ispira se nakon kupanja pa ukoliko želite samo da ga probate na nekom delu tela, budite pažljive. U sebi sadrži sitne zlatne šljokice koje se nakon 30 minuta od nanošenja losiona na telo ne primećuju više.
Ne sadrži parabene.
U pakovanju dobijamo 150 ml proizvoda a njegova cena je 820 dinara.

Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?

4 коментара:

  1. Odličan post, mnogo mi se dopada. Što se tiče ajlajnera, ja njega nikako ne volim, a i nisam navikla na njega. Ali posluži za crtanje po tijelu. Što se tiče spreja, ja sam ga koristila i također nisam primjetila apsolutno nikakvu promjenu na svom tijelu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. 10. 2017. 02:54:00

    Sjajan post, draga moja. Dopad mi se ova recenzija, divna je.

    New post, visit me and follow: Adda's life

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam dosta njihovih lakova, pa i ove sa sljokicama. Boje su fenomenalne kao i kvalitet i tekstrua ali ja ih n volim iz razloga sto se sljokice tesko skidaju. Takodje probala sam i ovo ulje za samopotamnjivanje i nije mi se svidelo, ima neki miris koji gusi i oseca se alkohol dosta. Inace, volim Avon proizvode i uskoro treba da mi stignu neki proizvodi pa cu pisati o njima. A ti si bila jedna od prvih kada sam otvorila svoj blog i pomogla mi dosta , hvala ti na tome. Volela bih da pogledas kada budem pisala o njima, a i sada imam par nekih postova koji bi ti mozda bili zanimljivi

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    ОдговориИзбриши
  4. Ajoj divan haul, zaista odlicne stvari! Nisam isprobala jos uvek ni jednu od njih ali verujem da ces im naci adekvatnu primenu i da ces uzivati koristeci ih.

    Halloween Special post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши