уторак, 26. септембар 2017.

Beautiful Suede Moto Jacket COCO - Shein SIte

Pre nekoliko dana stigao mi je paket sa Shein sajta, međutim kako imam radnike u kući nisam mogla ranije da vam pišem  o ovom prelepom odevnom komadu.
Radi se o prelepoj jaknici od velura za koju mislim da je više nego prelepa i jako kvalitetna. Ovakve jaknice se sada jako puno nose a materijal je veoma nežan, prijatan i dopadljiv. Ukrašena je zipovima svuda po sebi i ustručena je. Prelepa je i za leto, proleće pa i toplije jesenje dane i može se kombinovati uz mnogo toga. Izvinite što patike nisam uskladila, verujte  mi da ne znam gde mi je šta a kako kasnim sa postom žurila sam da vam pokažem ovaj prelepi komad odeće. M je veličine i meni je taman, dodatnih troškova carine nije bilo kao i do sada.
Možete je pogledati ovde:  Suede Moto Jacket COCO.







Ponudu sajta možete videti ovde: Shein.
Kako vam se dopada jaknica?

3 коментара:

  1. Veoma mi se svidja model jakne,kao i boja,predivno ti stoji :)

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo ja kazem, ti si se fenomenalno opremila za jesen. Ova jaknica je divna, dopada mi se boja! Odlican izbor!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. girl you are amazing yours jacket is outstanding dear your style is good.. :)
    https://wpthemesfree.website best premium wordpress blog themes

    ОдговориИзбриши