уторак, 26. септембар 2017.

Beautiful Jacket with Dresslily Site - Online Shoping

Hello dame, danas vam predstavljam pravu zimsku kupovinu. Hoću reći, pripreme odeće za zimu i hladnije dane su uveliko u jeku i danas vam predstavljam ono što tokom zime treba svakoj od nas. Radi se o kupovini sa Dresslily sajta.

Dostava sa ovog sajta je besplatna, paket je stigao nakon 43 dana od poručivanja, veoma dobro zapakovan. Troškovi carine su bili 950 dinara. 

Ja često ne pratim modu i vrlo često kupujem ono što se meni dopada a ne ono što većina voli i nosi, pa sam tako ovaj put kupila prelepu jaknu za zimu. Sada svi nose čuvene parke a za mene važi ono: ,, Ako svi idu jednim putem, ti napravi svoj...'' Jakna je perjana, ima kapu na koju se naknadno zašnjirava krzno koje se može staviti oko cele glave kako bi nas dobro zagrejalo i ušuškalo. Model jakne je takav da prati liniju tela, ukrašena je prelepim džepovima sa strana i veoma je topla. Veličina je M, meni je baš knap i taman ali ukoliko se malo ugojim neću je moći nositi. Ukoliko se opredelite za ovakav model, moja topla preporuka je da kupite jaknu broj veću kako bi ispod nje mogli obući i deblji duks ili nešto slično.
Osim toga, predivna je, boje šampanjca kako bi neki rekli, i zaista je kao stvorena za mene. Veliki sam probirač kada su jakne u pitanju a ova ispunjava sve moje prohteve. 
Cenu i više detalja možete mogledati ovde:  Asymmetrical Hooded Padded Coat.
Možete je kupiti i u drugim bojama.








Ako želite kupite nešto za sebe ili svoju porodicu, sigurna sam da ćete ovde naći sve što vam je potrebno jer je izbor ogroman a cene veoma povoljne. Sajt možete pogledati ovde: Dresslily.

Da li vam se dopada jakna i kakve jakne vi volite?!

2 коментара:

  1. Bome, ti si se predivno opremila za jesen i zimu!
    oOva jakna je odlicna! Sama boja je predivna a dopada mi se dizajn!
    Odlicno ti stoji i verujem da ce ti sjajno sluziti!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши