среда, 27. септембар 2017.

Beautiful fashion pieces with Shein Site

U današnjem postu predstavljam vam najlepše modne komada sa Shein sajta koji su se meni jako dopali i koje bih ja lično volela da imam, a nadam se da se opadaju i vama.

Gledajući njihovu ponudu ovaj put su se izdvojile crne čizmice sa visokom potpeticom, cipele i torba u puder roze boji. Mislim da bi svaka od nas trebala da ima jedan ovakav par obuće ukoliko može naravno, jer su zaista prelepi modeli.
Ispod slika možete kliknuti na linkove i saznati više detalja o ovim predmetima.

  1. Pointed Toe Stiletto Heeled Thigh High Boots,
  2. Pointed Toe Stiletto Heels,
  3. Cameo Brown PU Pom Pom Trim Convertible Handbag With Chain Bag.


Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: Shein.


1 коментар:

  1. Mnogo mi se dopada tvoj izbor. Ove čizme su mi jako lijepe i mnogo mi se sviđaju. Odličnbe su za ovaj period koji dolazi. Inače, i ostale dvije stvari su zaista divne ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши