четвртак, 31. август 2017.

The Most Beautiful Clothes for Children

Kako sam nedavno radila statistiku svoje publike, uvidela sam da me najviše prate devojke i mlade mame. Zbog toga sam odlučila da vam pripremim baby vish listu odeće sa Gamiss sajta jer smatram da je na njemu najpovoljnija odeća za decu a i veoma lepo izgleda. 

U postu možete pogledati odevne predmete za mališane koji su se meni jako dopali a nadam se da će se dopasti i vama. Dostava sa Gamiss sajta je besplatna za sve zemlje, ukoliko nešto kupite, javite utiske. Ispod slika možete kliknuti na linkove i saznati više o ovim predmetima. Sa ovog sajta sam poručivala garderobu i obuću za sebe i jako sam zadovoljna kvalitetom. Dodatnih troškova carine nije bilo.

  1. Lace Insert Girls Mini Princess Dress - White ,
  2. Sleeveless Bowknot Tulle Floral Dress - Rose Red,
  3. Hooded Kids Long Suede Jacket - Pink.
Nadam se da vam se dopada moj izbor, ukoliko vas nešto zanima slobodno pitajte u komentarima.


Ponudu sajta možete pogledati ovdeGamiss.
 

2 коментара: