недеља, 13. август 2017.

Zaful Summer 2017 Promotion Online Shopping


Pozdrav, drage dame! Danas vam predstavljam još jednu svoju porudžbinu sa sajta Zaful. Znate da je to jedan od mojih omiljenih sajtova za kupovinu, tako da je i ovaj put oduševljenje bilo ogromno. 

Hello, dear ladies! Today I present to you one your order from the site Zaful. You know that this is my favorite site for purchase, so that this time was a huge thrill.

Dostava sa ovog sajta je besplatna za sve zemlje, paket je stigao za manje od dve nedelje a dodatnih troškova carine nije bilo. Verovatno po naslovnoj slici i same vidite sadržaj oaketa, ipak ukoliko niste obratile pažnju, uveliko sam počela da se spremam za jesenje i zimske dane tako da je ovaj paket baš za njih. 

Shipping from this site is free for all countries, a package arrived in less than two weeks and the additional costs of customs duty was not. Probably a cover image and see themselves oaketa content, but if you did not pay attention, largely I started to get ready for the fall and winter days so that this package is just for them.





Prva stvar, ona koju sam sa velikim nestrpljenjem čekala jeste ova divna trenerka. Želela sam da poručim još jednu trenerku, po mogućstvu sa kapuljačom i toplu. Ova je ispunila sve moje kriterijume i to je presudilo da je poručim. Stigla je divno uoakovana, lepša uživo nego na sajtu. Veličina odgovara mojoj M veličini i kao da je šivena za mene. Topla je, ima grčeve oko ruku i na nogavicama, zaista je savršena. Ispod nje možete obući atlet ili bodi majicu, ma zaiata je divna. 
Više o njoj saznaćete ovde:  Camo Zip Up Hoodie with Running Jogger Pants - Jungle Camouflage.

The first thing one I eagerly awaited eating this wonderful coach. I wanted to order another tracksuit, possibly with a hood and warm. This has met all my criteria and it is ruled that message. She arrived uoakovana beautiful, more beautiful than live on the site. Size M fits my size as it was sewn for me. Hot is having convulsions around the arms and legs, it really is perfect. Below it, you can put an athlete or a body shirt, ma Zaiat is wonderful. You will learn more about it here:  Camo Zip Up Hoodie with Running Jogger Pants - Jungle Camouflage.



Iskoristila sam sjajno sniženje i kupila kapu za zimu, tada je bila samo jedna na stanju i to bele boje, koju ja jako volim. Stigla je sjajno upakovana, tako je topla da nemam reči. Unutrašnjost kape je ispunjena mekim i nežnim krznom, pa ako ste zebnjičavi kao ja i ne volite zimu, ova kapa je idelana za vas jer će nas sigurno ugrejati. Više je nema na sajtu ali sličnu možete pogledati  ovde:  Pom Ball Flanging Knitted Beanie.

I took advantage of great discounts and bought a hat for the winter, it was the only one in the state and white, which I love very much. She arrived was great packaged so warm that I have no words. The interior of the cap is filled with soft fur and gentle, so if you zebnjičavi like me and do not like winter, this hat is ideal for you because it will surely warm. It's more out of the site or similar can be seen here: Pom Ball Flanging Knitted Beanie.






I treći predmet koji sam porućila je lagana, elegantna, svečana majica sa čipkastim rukavima. Takođe je lepša uživo, materijal mek i prijatan (pamuk), i sigurno ću je nositi za neke posebne prilike. Veoma je lepa a uz to i povoljna,  više je nema na sajtu ali sličnu možete pogledati ovde:  Plunging Neck Long Sleeve See-Through Lace Women's T-Shirt.

The third item that I ordered is light, elegant, formal shirt with lace sleeves. It is also beautiful live, soft and cozy material (cotton), and I will certainly be worn for special occasions. It is a nice addition and a good, no longer appears on the site or similar can be seen here:  Plunging Neck Long Sleeve See-Through Lace Women's T-Shirt.

Bila je to još jedna divna kupovina, obožavam ovaj sajt jer me ni jednom do sada nije razočarao, šta više svaki put se sve više i više oduševim. U toku su velika sniženja odeće tako sa vredi obratiti pažnju na njega. Celokupnu ponudu sajta pogledajte ovde: Zaful.

It was another wonderful shopping, I love this site because I was not one so far has not disappointed, what more each time more and more thrilled. During the large up with clothing so worth paying attention to him. Entire Site see here: Zaful.

Ukoliko pri kupovini na ovom sajtu unesete kod ,,ZafulChein'' dobićete popust na celu porudžbinu u iznosu od 10-20%. 
Kako vam se dopada moja kupovina, da li ste počele da se spremate za zimu?!

How do you like my purchase that you begin to prepare for winter ?!




3 коментара:

  1. Jako, jako lijepe stvari. Naprosto sam oduševljena njima. Majica je pun pogodak i vjerujem da bih je i sama naručila, baš kao i kapu. Dok za trenerku nisam sigurna. Iako je prelijepa, nije izgledom nešto što ja nosim jer više preferiram široke trenerke ❤️❤️❤️

    Visit and follow me ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Ja lagodno mogu reci da sam pocela da se spremam za jesen i predstujecu skolsku godinu, tako da te apsolutno razumem! Predivne stvari, zaista mi se jako jako dopadaju! Odlican izbor, divno si nam ih prezentovala.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post draga,jako lepe stvari su porčila ai dala meni ideju šta da poručim. Zaparatila sam tvoj blog.
    https://myminiworldnina.blogspot.ba/2017/08/make-up-favorites-2017.html?showComment=1502807391469#c2899995567919840763

    ОдговориИзбриши