понедељак, 28. август 2017.

Faux Leather Organizer Wristlet Wallet


Pozdrav drage dame, dobrodošle na moj blog. Ne znam za vas, ali ja uvek želim da svoja dokumenta kao i novac uvek dobro organizujem. Danas vam predsavjam torbicu za telefon i dokumenta ili novčanik, sve zavisi šta želimo u njemu čuvati. Radi se o online kupovini sa Gamiss sajta.
U moru prelepih boja, izabrala sam crvenu. Nemam crveni novčanik a staro je verovanje da crveno donosi sreću i napredak. Između ostalog, mogu ga uklopiti uz odeću i torbe koje imam i to je razlog više što sam izabrala ovu boju.
Materijal je veoma kvalitetan, kada se otvori možemo videti male pregrade za vizit kartice ili dokumenta a u drugom delu koji se odšnjirava imamo dve veće pregrade. U jednoj možete držati novac a u drugoj mobilni telefon. Moj staje sa sve futrolom bez problema. 



Zaista sjajna i bezbedna stvar za vaš mobilni ukoliko je novije generacije a ujedno može biti  novčanik i mini pismo torbica. Veoma mi se dopada i imate moje tople preporuke što se tiče ovog predmeta. 
Možete ga kupiti i u drugim bojama a  njegova cena je 10, 35$.




Na sajtu ga možete pogledati ovde:  Faux Leather Organizer Wristlet Wallet.
Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: Gamiss.

Da li vam se dopada?

6 коментара:

  1. Ja sam odusevljena ovim novcanikom! Zaista je predivan, sama boja ga cini veoma unikatnim! Odlicna recenzija.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan je. Obožavam ovakve stvari, a pored toga još je i crveni :D
    Jako mnogo mogućnosti što je veoma dobro jer uvijek možemo da stvaimo sve potrebne dokumente na jedno mjesto, a to mi je najvažnije.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Novčanik je baš praktičan jer puno stane u njega, a boja je predivna. Odličan post <3

    kreativanblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divna boja novčanika izgleda i praktično !!
    Odličan post !
    http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <-- INTERNACIONALNI GIVEAWAY !!

    ОдговориИзбриши
  5. hi dear,
    very nice post, i'm a new follower, can you follow me?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it

    ОдговориИзбриши