уторак, 29. август 2017.

Faux Fur Mid Calf Boots


Jesen i hladni dani se polako bliže, i pravo je vreme za kupovinu odeće i obuće za hladniji deo godine. Zbog toga sam kupila popularne Ugg čizmice sa sajta Gamiss, reč je o online kupovini a moje utiske pogledajte u nastavku posta.


Nisam velik fan ovih čizmica, o tome govori to da do sada nisam imala ni jedne ovog tipa. Ali, kako želim sve da probam odluka je pala i kupila sam ih. Bile su na sniženju i koštale su oko 4$ a sada im je cena oko 9$. Stigle su bez dodatnih troškova carine, dobro upakovane i broj je srazmeran našem.





Veoma su tople i čvrste i mislim da su za hladnije dane odlične. Dlaka mao više opada ali sam čula da se to može rešiti lakom za kosu pa ću da probam. Osim toga, odlične su. Jako su udobne i lagane za nošenje. Ovo mi je prva kupovina obuće sa ovog sajta i jako sam zadovoljna kvalitetom, kako garderobe tako i obuće i tašni. 





Na sajtu ih možete pogledati ovde:  Faux Fur Mid Calf Boots.
Ako se odlučite za kupovinu sa Gamiss sajta, unošenjem koda GamissXie10 dobićete popust na celu kupovinu. 
Kako bi videli sve kategorije koje vam ovaj sajt nudi, možete to učiniti klikom na: Gamiss.

2 коментара:

  1. Ajoj, obozavam ove 'agzice' otkako su izasle, i uvek ih rado kupujem! Gotovo svake zime novi par! Ove su predivne, i sama sam tazmisljala da uzmem iste! Jako interesantno stoje uz ove crvene pantalone, zaista si ih sjajno uklopila! Predivan post draga! Odlicna recenzija.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatke čizme! Izgledaju baš toplo i udobno, super post <3

    kreativanblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши