недеља, 6. август 2017.

Beautiful Sandals with Rosegal Site

Gledajući starije postove, shvatila sam da sam sandale u zadnje vreme zapostavila mnogo. Zbog toga vam danas predstavljam vish listu predivnih sandala sa Rosegal sajta.
Dostava sa ovog sajta je potpuno besplatna, cene su povoljne a predmeti veoma kvalitetni u šta sam se lično i ja uverila. Veličine su standardne našim veličinama tako da shoping može da počne. Ja sam izabrala tri para sandala koja mi se najviše dopadaju a ispod slika možete videti linkove pomoću kojih možete saznati više informacija o cenama i veličinama.

Nadam se da će vam se dopasti moj izbor i da ćete pronaći nešto lepo za sebe.

  1.  Weaving Peep Toe Tassels Sandals.
  2. Zipper Buckle Straps Stiletto Heel Sandals,
  3. Party Colorful Beading and Stiletto Heel Design Sandals For Women - Blue.

Ukoliko želite celu ponudu sajta da pogledate, to možete učiniti ovde: Rosegal.


2 коментара:

  1. Анониман6. 8. 2017. 03:32:00

    Štikle su jako lepe, sve tri. Imaš izuzetno dobar ukus, sličan kao moj. I ja bih izabrala ove tri. Sve su mi podjednako lepe.

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    ОдговориИзбриши
  2. Prve su pun pogodak. Inače ne volim kada se vide prsti, ali ove su baš ono što bih ja rado nosila ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши