уторак, 29. август 2017.

Air Cushion Multicolor Athletic Shoes - Red And Green






Pozdrav drage moje, dobrodošle na moj blog. Danas sa vama delim utiske o još jednoj online kupovini. Ovog puta porudžbina je sa Zaful sajta.


Sve je stiglo lepo zapakovano, vrednost paketa je 50 $ a dodatni troškovi carine su bili 1300 dinara. Što uopšte nije malo, ali kada pogledam šta sam dobila nije mi žao. Paket je stigao dvadeset pet dana od poručivanja, a njemu su bile patike i haljina. Sada vam predstavljam patike a kasnije u toku dana haljinu.

Ove patike mi se odavno dopadaju, plašila sam se ds ih poručim jer sam mislila da mi veličina neće odgovarati i bilo bi mi krivo jer su prelepe. Kada su stigle jako sam se obradovala jer mi veličina potpuno odgovara. Nosim broj 37 i one su mi baš knap. Jako su udobne i tople, mnogo lepše su uživo nego na sajtu. Oduševljrna sam njima i nadam se da ću ih dugo nositi. Lagane su i prijatne kada se nose, često me zbog neudobne obuće zabolu noge, sa ovim patikama to nije slučaj. Savršene su a možete ih kupiti i u drugim bojama.








Za više informacija možete ih pogledati ovde:  Air Cushion Multicolor Athletic Shoes - Red And Green.
 Iskoristite popust prilikom poručivanja sa sajta, unošenjem koda: Zafulxie10
 Sajt možete pogledati ovde: Zaful.


4 коментара:

  1. Kombinacija boja na patikama je vrhh. 😍😍

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj, obozavam šarene patike! Ove su predivne, jako interesantne šarice, bas mi se dopadaju! Izgledaju savrseno, verujem da ces uzivati u njima,a tako su povoljne! Odlican revju draga!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatke su! Boje su baš, baš divne! Odličan review :)

    kreativanblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. amazing shoes!!!!! love it!
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it

    ОдговориИзбриши