понедељак, 31. јул 2017.

Zaful Summer 2017 Promotion .- Beautiful Favorites

Pozdrav drage moje, dugo nismo pisali o vish listama pa vam danas predstavljam fenomenalnu letnju ponudu sa Zaful sajta. Važno je reći da je dostava trenutno besplatna za sve.
Više o tome  možete pogledati ovde: Zaful Summer 2017.
Meni se mnogo toga dopada i mnogo toga bih kupila a najradije predmete koje ću vam predstaviti u nastavku posta. Torbe su više nego prelepe, sandale su fantazija kao i kupaći kostim koji je trenutno na sniženju. Imaju jako puno povoljnih predmeta pa obavezno pogledajte njihovu ponudu.
Ispod slika možete videti linkove i kliknuti na njih kako bi saznale više informacija o njima.



Ukoliko budete poručivale, Zafull vam poklanja od 10-20% popusta ako prilikom kupovine unesete kod ,, ZafulChen''. 

Prelepu letnju ponudu i promociju odeće možete videti ovde:  Zaful Summer 2017 Promotion.

Nadam se da vam se dopada moj izbor i da ćete pronaći neešto za sebe ili vaše najbliže.

5 коментара:

  1. This is so inspiring! I love the post:)
    Have a nice day, dear!
    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan izbor, ali meni su oči ostale na sandalicama.
    Jedva čekam da ih slikaš :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Jako interesantna vislista, drag Ceco!Zaful uvek ima najbolju garderobu! Tako je i ovog leta, sto se vidi i po stvarima koje si izabrala. Sjajna selekcija.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  4. Wow! Love this Peep Toe Sandals ^^ Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Surprise Kawaii Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  5. great news! zaful offers wonderful pieces <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши