четвртак, 20. јул 2017.

Relaxed Summer Styling

Pozdrav svima, hvala što pratite moj blog. Za vreme leta kada treba mnogo da pešačim ili šetam, najvažnije mi je da je odeća na meni prijatna i udobna. Skoro uvek se odlučim za pantalone od malo tanjeg materijala i majicu, jer ako vetar dune haljinica lako može da se digne i napravi problem.
Zato sam izabrala ovu kombinaciju, meni je savršena za letnje dane a na kraju posta možete videti gde možete kupiti ove komade odeće. 


Pošto se radi o online kupovni, veličine su standardne našim veličinama, što možete videti na fotografijama. Iscepane pantalone na kolenima su sada jako popularne i u trendu pa koliko god sam se protivila ovom modnom trendu, kada sam videla pantalone uživo odmah sam ga zavolela. Majica je nešto drugačija od onoga što se sada nosi, ali meni je veoma lepa za neke elegantne prilike i jako mi se dopada. Malo se providi kada se gleda iz blizine i zbog toga preporučujem ispod nje nositi atlet majicu.

Pantalone možete kupiti ovde:  Ripped Knee Ankle Jeans.
Shein sajt možete posetiti ovde:  Shein.
Majicu možete kupiti ovde:  Crochet Lace Panel Top.
Kako vam se dopada moja koombinacija, šta najviše nosite tokom leta?



10 коментара:

  1. Meni se bas dopada bluzica,a sto si i ti rekla,nisam fan iscepanih pantalona,ali sto ih vise gledam vise mi se dopadaju,pa mozda i nabavim i ja,ove tvoje su bas super.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepše, zaista su lepe. Ja prva ne volim iscepane pantalone ali ne deluju napadno. :)

      Избриши
  2. Tunika je divna!! Novi post i kod mene na blogu http://shoppingholicarka.com/mene-treba-vezati/

    ОдговориИзбриши
  3. Bluzica je predivna! Odličan post draga! Uzvratila sam follow! ;) ❤

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. How beautiful your look was perfect.
    Did I love your blog already following back?

    Kiss

    www.jessicamourablog.com

    ОдговориИзбриши