четвртак, 13. јул 2017.

Mini Haul From Beauty BigBang SIte

Pozdrav drage dame. Online kupovina je postala deo moje svakodnevnice a danas vam predstavljam kupovinu sa sajta Beauty BigBang.


BeautyBigBang je sajt koji se bavi online prodajom pribora za šminkanje, pribora za ulepšavanje i kozmetike. Cene su realne, nisu previše visoke, za mali novac možete kupiti prelepe četkice dok sa šminkom ja ne bih eksperimentisala, kako sam ove četkice dobila od njih da probam i prenesem vama utiske, uz njih je stiglo još nešto o čemu ćete čitati na kraju posta.

Spremili su i sjajan popust za vas, pa ukoliko budete nešto poručivale i pri kupovini unele kod МОЈ10, ostvarićete popust od 10 % na celu kupovinu. Ukoliko vas šest nešto poruči sa ovim kodom, oni će sponzorisati i nagradnu igru za vas.

Četkice su stigle sjajno upakovane, uživo izgleaju mnogo lepše nego što ih na sajtu možete videti. Iskreno, nisam imala visoka očekivanja kada sam ih poručila zbog toga je oduševljenje usledilo kada su stigle. Jako su čvrste, dlaka je izuzetno meka i nežna i slobodno mogu reći da su i po pitanju kvaliteta i samog dizajna istih, najbolje kineske četkice koje sam do sada kupila. Naon pranja su ostale iste, nisu promenile svoj oblik. Brzo su se osušile i nije mi ni jedna dlaka otpala. Jako mi se dopadaju i ovo su moje omiljene četkice.

U setu sam dobila pet četkica, od kojih su četiri za lice i jedna za oči.

Prvu četkicu (velika, kosa) koristim za kontursanje lica, drugu četkicu koristim za nanošenje pudera u prahu dok drugu koristim za setovanje lica. Treća četkica je gusta i pufnasta pa je koristim blendanje prilikom konturisanja lica i nanošenje rumenila koje ja retko kada koristim. Četvrtu četkicu koristim za nanošenje bronzera  hajlajtera dok mi peta (najmanja) odgovara za nanošenje podloge za senku kao i blendanje senke na očima. Njihova cena u dinarima iznosi 745,00 dinara.
Sa četkicama mi je stigla i jedna paleta sa senkama, ne koristim kinesku šminku i ne planiram, pa sam je nosila u parfimeriju kako bi mi rekli da li sadrži neke štetne sastojke možda. Kako smo utvrdili da ih u ovoj paleti nema, odlučila sam se da vam poažem kako izgledaju senke na mojim očima. Truse se prilikom nanošenja, pogotovo sedefaste. Trajnost je oko 4h a u paleti dobijate 40 toplih tonova. 

Šminkanje uz pomoć ovih četkica izgleda ovako:
Celokupnu ponudu sajta možete videti ovde: Beauty BigBang.
Da li ste kupovale sa ovog sajta, kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Постави коментар