четвртак, 15. јун 2017.

Internet Buying Accessories-Moj Šminkeraj

Zdravo, lepe moje! Dobrodošle na moj blog, danas vam predstavljam prvi deo porudžbine sa Rosegal sajta i pričamo o još jednoj online kupovini.
Izvinite što malo ređe pišem, ovo neće trajati još dugo i već za par dana očekujte recenzije kozmetičkih proizvoda i mnogo novina na blogu što se tiče sadržaja istog. 

Rosegal sajt je meni trenutno jedan od dva omiljena, jer je dostava besplatna za sve države, kvalitet je zaista odličan u šta sam se uverila više puta a cene su više nego povoljne. Mislim da se na ovom sajtu može kupiti dosta toga po znatno povoljnijim cenama nego što su kod nas. Danas vam predstavljam prvi deo ove kupovine a to su ženski novčanik koji ujedno može poslužiti i kao pismo torbica i sat za jači pol, a u narednom postu pričamo o garderobi sa ovog sajta. Paket je bio odlično upakovan i stigao je u roku od dvadeset dana, dodatnih troškova carine nije bilo. 

Kada sam birala novčanik želela sam da bude velikih dimenzija i sa dosta pregrada kako bih sve što mi je potrebno od dokumenata stavila u njega. I, zaista je veliki pa čak i telefon nosim u njemu i ne brinem gde sam ga stavla. Možete ga nositi i kao mini torbicu ako nemate potrebe za većim torbama. Zaista je kvalitetan, jedino su se slova ,,Fashion'' izlizala posle nekoliko dana ali mislim da to nije nikakva mana jer je sve ostalo više nego odlično. Izgleda ovako.:


Košta oko 700 dinara i možete ga pogledati ovde:  Faux Leather Zip Around Crocodie Wallet - Golden.

Drugi deo porudžbine jeste muški sat, ali kako još uvek nije stigao do svog vlasnika ja sam bila prinuđena da slikam na svojoj ruci. Jako je dobro upakovan, vidi se da ranije nije korišćen jer radi od trenutka kada mi podesimo vreme. Zaista je jako lep i nije glomazan, baš onakav kakav treba da bude. Možete ga pronaći i u drugim kombinacijama boja mada je meni ova najlepša. Ukoliko želite da obradujete ili iznenadite vašu dragu osobu imate moje tople preporuke za ovaj predmet. Izgleda ovako:




Cena sata je oko 300,00 dinara i možete ga pogledati ovde: ORLANDO 410 Men Quartz Watch with Decorative Sub-dials - Black.
Rosegal sajt možete posetiti ovde: Rosegal.

Da li vam se dopada moj izbor?

8 коментара: