среда, 31. мај 2017.

Top Three Pink Bikini

Ćao, lepe moje! Leto je tu na korak od nas a ja mu se radujem kao malo dete. Jedva čekam dan kada ću moći odem na bazen ili neku plažu a ta divna roze boja nas sve prati od rođenja pa do duboke starosti, retko ko tu boju ne voli ili se ne divi nečemu što je roze boje.
Zbog toga sam vam za danas pripremila tri predloga bikinija za ovo leto, pa se nadam da će vam biti od koristi. Još uvek se dvoumim koji da poručim, ali ću vam reći da je dostava sa Rosegal sajta potpuno besplatna i nema dodatnih troškova naplate carine. 

Ispod svake slike slike ostaviću vam linkove pomoću kojih možete pogledati više detalja o njima kao i saznati cenu. :)

Ukoliko vam se ipak ne dopada moj izbor ali volite roze boju, ovde možete pogledati više modela: Biikini Pink.

Da li vam se dopada moj izbor, koji je vaš favorit? :)

3 коментара: