понедељак, 29. мај 2017.

Summer Casual Outfit


Kako me par dana nije bilo, a mnogo porudžbina i kozmetike čeka da dođe na red, za danas sam vam spremila još jedan modni post. Radi se o online kupovini sa Rosegal sajta. Dostava sa ovog sajta je besplatna.
Porudžbina mi je stigla veoma brzo, za nekih 12 dana na moje veliko oduševljenje. Moram vam priznati da je ovo jedan od mojih omiljenih sajtova kada je reč o kvalitetu garderobe i veličinama. Danas ću vam predstaviti pola porudžine, radi se o prelepim crvenim pantalonama koje možete kombinovati na razne načine i naočarama za sunce. Kao što rekoh, pantalone možete kombinovati uz rne modne kombinacije, možete ih nositi uz neku elegantnu košulju ili majicu a možete ih nositi i kao neku opuštenu kombinaciju uz patike ili majicu. Materijal je odličan i veoma prijatan, dopada mi se što su rastegljive pa se prijanjaju skroz uz telo.






Pantalone na sajtu možete videti ovde: Pocket Design Skinny Cigarette Pants - Red.
Naočare su veoma lepe, oblik je baš kakav sam želela a kada ih nosim ne bolu me oči kao kod nekih drugih naočara. Veoma mi se dopadaju i baš su povoljne. 


Rosegal Sajt možete detaljno pogledati ovde: Rosegal.

Kako vam se dopada moja kombinacija? :)

13 коментара:

  1. Fotke su super ♡
    Pratim te,nadam se da ces uzvratiti :-)
    Pogledaj moj blog ako zelis
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Što se tiče kombinacije predivna je. Pored toga veliki + ide na nju jer je crvena boja dominantna :D. Obožavam je. Ali ono što moram da istaknem jesu patike. Stvarno su predivne.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  3. Volim ove ležerne kombinacije a Rosegal mi je jedan od dražih sajtova za poručivanje online :)
    https://marinamarry.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. lep stajling i patike
    uzivaj u lepom danu!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман12. 6. 2017. 07:05:00

    Outfit je savršen, jako ti lijepo stoji. Posebno mi se sviđaju patike sa tim crvenim cvijetom, ružom, ako se ne varam. Sve je zaista prelijepo.

    PS. Ako želiš možeš pogledati moj blog: http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши