понедељак, 22. мај 2017.

New Chic - Elegant Mini Haul


U jednom od prethodnih postova, mogle ste videti da mi je stigao paket sa kineskog sajta New Chic. Danas vam predstavljam drugi deo tog paketa, možda čak i lepši. 
Čim sam ugledala ove prelepe sandale poželela sam da budu moje i odmah ih poručila. Ukoliko ste propustile prethodni post, ponoviću da je ovo najpovoljniji sajt po pitanju obuće a i kvaliteta. Dostava se naknadno naplaćuje a na vašu adresu stiže u rekordnom roku, jako dobro upakovano. Za vreme leta najviše volim da nosim sandale  sa otvorenim prstima i ravnim gazištem, udobna i ravna obuća je potrebna svima nama koji mnogo volimo da šetamo. :) 

Ukrašene su kamenčićima boje srebra, na peti nemaju rajfešlus, navlače se pomoću lastiša.







Uz ove prelepe sandale, stigla je i ogrlica boje zlata sa biserima u setu sa istim minđušama. Mada ne volim nakit boje zlata jer mislim da mi ne stoji lepo, ova ogrlica mi se veoma dopala i odlučila sam da je poručim. Veoma je lepa, baš za elegantne prilike i mogu vam reći veoma povoljna. 




Ogrlicu na sajtu možete pogledati ovde:  Sweet Crystal Simulate Pearl Bridal Jewelry Set.

Sajt možete posetiti ovde: New Chic.

Da li vam se dopada moj izbor sa sajta New Chic? Da li ste kupovale sa ovog sajta?

18 коментара:

  1. Divan izbor. Ogrlica je prelepa. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22. 5. 2017. 10:46:00

    Ogrlica je presavršena.

    ОдговориИзбриши
  3. Neobičan haul, ali veoma interesantan i moram reci da ovo nisu stvari koje bih ja nosila ali mi se jako dopadaju na tebi.Sjajna recenzija.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  4. Hi...
    I follow you I hope you follow me...
    http://www.dahamutluyuz.com/

    ОдговориИзбриши
  5. lovely look
    Follow for follow? please let me know in my blog<3
    have a cute day<3
    xx

    MY BLOG: http://stargazershia.blogspot.com
    INSTAGRAM: @STARGAZERSHIA

    ОдговориИзбриши
  6. I'm following you back :)
    https://goldbeautyyy.blogspot.it/2017/05/5-regole-di-bon-ton-per-tutti-i-giorni.html?showComment=1495974988013#c1084282549827437736

    ОдговориИзбриши