недеља, 21. мај 2017.

INGRID HD Beauty Innovation Podloga Za Senku

Da li ste nekada poželele da vam šminka na očima izgleda intezivno kao da ste bile kod profesionalnog šminkera? Ili da bude na kapcima onoliko vremena koliko vam je potrebno a da pritom ne izbledi i da izgleda besprekorno kao da je tek naneta? Danas vam govorim o podlozi za senku, pomoću koje ćete postići baš takav efekat.

Čemu služi?

Prajmer ili baza, čini da senke budu bolje pigmentovane, produžuje im trajanje na kapku i olakšava nanošenje. Prajmer za oči (eye primer) je i podloga za dalje nanošenje senki, olovki i ajlajnera. Može se naći u tečnom i kremastom stanju i svi profesionalni šminkeri preporučuju nanošenje istog. Efekat prajmera je da dobijete intenzivniju boju i da senka stoji na mestu duže vreme.

U potrazi za idealnim podlogom za senku, nisam se ni malo dvoumila. Želela sam bazu brenda Ingrid još pre mesec dana, ali kako je nije bilo na stanju potražila sam je u jednoj parfimeriji, želela sam baš ovu podlogu jer sam prezadovoljna Ingrid kozmetikom. 
Podloga nam dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj dobijamo prelepo dizajniranu ambalažu sa proizvodom, pakovanje ima crni poklopac sa nazivom ovog brenda. Kako se čvrsto zavrće, nema straha da će se sama otvoriti prilikom nošenja u neseseru. Dobijamo 6, 5 g proizvoda dok je rok upotrebe jun 2019-te, više nego dovoljno vremena da je potrošimo.

Tekstura podloge je kremasta, možete je naneti četkicom ili prstima jer se veoma lako nanosi na oba načina. Pored toga što znatno produžuje vreme trajanja šminke na očima, zahvaljujući ovoj podlozi čak i one najjeftinije senke će izgledati intezivnije i lepše na očima, a senka se više neće skupljati na naborima očiju. Kako imam spuštene kapke, uvek mi je bio problem što se nakon kratkog vremenskog perioda senka preslika na predelu iznad pomerajućeg kapka, sada to više nije slučaj jer podloga za senku čini da senka ne mrda sa očiju nego da stoji onako kako je stavljena. 

U svom sastavu sadrži vitamin E, koji pruža vašoj koži mladolikost i elastičnost kao i maslinovo ulje koje pruža vašoj koži dodatnu hidrataciju. 
Ingrid podloga za senku savršeno ujednačava boju kapka i prekriva sve nedostatke, odlična je kako za matte i sedefaste senke tako i za senke sa šljokicama (koje su meni omiljene).  Kada pričamo o postojanosti senke uz korišćenje Ingrid podloge, ona je na zavidnom nivou. Sigurnih 12 h senka stoji na očima kao da je upravo naneta, a zatim veoma lagano počinje da bledi, oduševljena sam ovom ovom podlogom i ne znam kako je ranije nisam kupila. Uz korišćenje ove podloge senka je bar tri puta intezivnija nego pre korišćenja iste, što je više nego odlično jer to je prvi i najbitniji razlog kupovine ovog proizvoda. Ukoliko redovno koristite senke za oči, probajte ovu podlogu i bićete zadovoljne poput mene. 

Dopada mi se što na kartonskoj kutici, u kojoj dolazi možete videti i predlog podloge za lice koje vam oni preporučuju, to je odlično ukoliko vam je takav proizvod potreban a ranije ga niste koristile. Vidi se da su mislili na sve i potrudili se da svojim potrošačima pruže što bolju i efikasniju kupovinu.
Cena Ingrid podloge za senku je 489,00 dinara, ja sam svoju kupila u parfimeriji a vi je možete nabaviti na sajtu Kozmetika i Parfemi, kao i u svim bolje snabdevenim parfimerijama. 

Ukoliko na sajtu uz podlogu poručite još neki proizvod, čija ukupna cena bude veća od 1000 dinara, dobijate besplatnu dostavu kozmetike.

Da li ste koristile Ingrid podlogu za senku? Podelite vaše utiske sa nama.



9 коментара:

  1. Super post, moracu kupiti i isprobati tu stvarcicu :)
    lamiastoria95.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna recenzija. I sama sam isprobala par proizvoda marke Ingrid i prezadovoljna sam :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ogromna pristalica ovih podloha za senku, tako da se uvek obradujem citanju recenzija na temu istih. Ingrid inace ima veoma fine i korisne proizvode, tako da verujem da je i ovaj sasvim korekktan. Odlicna recenzija, drago mi je sto je i tebi koristan.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam verni fan Essence baze za senku ali isprobacu i ovu posto su mi svi Ingrid proizvodi koje sam isprobala do sad bili odlicni :) Super post
    Jvncc

    ОдговориИзбриши