петак, 5. мај 2017.

Favoriti Meseca Aprila

Favoriti meseca su jedni od omiljenih postova koje volim da pišem, tada mogu da preporučim one proizvode koji su se izdvojili po svom kvalitetu i koji zaslužuju da se nađu u favoritima. 

Nije mi bilo teško oko odluke jer su se baš ovi proizvodi pokazali kao najbolji koje sam probala i koristila zadnjih dana. 

Ingrid HD Innovation Bronzing powder je prvi koji me fascinirao i oduševio. Gotovo da nema dana da ga ne koristim a rekla bih da je odličan sklad kvaluteta i cene. Kupovinom ovog proizvoda bićete mirni oko dve godine a cena je više nego povoljna u poređenju sa kvalitetom i gramažom koju dobijate. Više o njemu saznaćete ovde: INGRID HD INNOVATION BRONZING POWDER - KOZMETIKA I PARFEMI.
Prošlog meseca sam imala priliku da  probam Herbalife Skin kremu za područje oko očiju. Problem sa tamnim podočnjacima je konačno rešen a na koji način sam koristila ovu kremu i gde je možete kupiti saznaćete u ovom postu: STOP PODOČNJACIMA! HERBALIFE SKIN - HIDRATANTNA KREMA ZA KOŽU OKO OČIJU.
Još jedan Ingrid proizvod je zasluženo u favoritima meseca a to je Ingrid Smoothing & Illuminating podloga za šminku. Ovo je proizvid koji ranije nisam koristila a sada ne mogu da zamislim šminkanje bez prethodno stavljene baze. Zbog čega mi se baš ova baza dopala i šta detaljno mislim o njoj, saznaćete u postu: INGRID SMOOTHING & ILLUMINATING PODLOGA ZA ŠMINKU.
Nisam stigla da vam pišem o dva naredna favorita ali sam sigurna da ste ih probali pa ću u narednom periodu naći vremena i za njih. Radi se Golden Rose kozmetici i još jednoj nijansi u mojoj kolekciji Velvet Matte ruževa koja je u broju 20. Znate da volim ove ruževe a nijansa je stvarno divna. Pošto vam nisam pisala o njemu, pokazaću vam kako izgleda na usnama.

Još jedan Golden Rose ruž je tu, ovaj put ruž u olovci. Izbegavam da kupujem ruževe u olovkama jer više volim klasičnu ambalažu ali ruž je stvarno fenomenalan i planiram da kupim još neku nijansu. Nijansa ruža je u broju 13.
Nadam se da vam se dopadaju moji favoriti, ukoliko ste koristile ove proizvode podelite vaše utiske sa nama.

10 коментара:

  1. Svidja mi se izbor favorita. Posebnu paznju mi je privukla krema za podocnjake, procitala sam i recenziju i imam zelju da je probam, jer imam slican problem kao ti, tamni podocnjaci i dosadne linije ispod ociju. A na slici si prelepa bez sminke i vidim da podrucije ispod ociju ti je odlicno! :)

    https://marinaaastyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kremica je stvarno odlična i meni je mnogo pomogla, jedina zamerka je što je tako mala miltraža proizvoda. Ali, zaista je dobra. :)

      Избриши
  2. Odlicni favoriti draga :) Ovaj GR ruz u olovci mi deluje posebno simpaticno :) mislim da cu prvo njega isprobati :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,neke prizvode sam imala priliku probati i dopadaju mi se! :)

    Minnah's Life


    ОдговориИзбриши