среда, 10. мај 2017.

Elegant Long Dress - Shein Site

Pozdrav svima, danas vam prenosim utiske o još jednoj online kupovini sa kineskog sajta Shein.

Moram vam reći da sam primetila da je dostava sa ovog sajta najbrža kada se radi o kupovini sa kineskih sajtova, meni je haljina stigla dvanaesti dan od poručivanja. Lepo je bila upakovana kao i uvek,  a haljina je baš onakva kakvu sam želela. Indetična je haljini sa sajta, veličina je M i standardna je našoj M veličini. Dezen je veoma lep, materijal je sličan svili odnosno 92% poliester i 8% spandex, dok su deo na grudima i trakice koje drže haljinu od čipke. Poseban pečat daje joj mašna na leđima i ovo je baš elegantna haljina. Potrudila sam se da vam slikam iz svakog ugla kako izgleda, pa da vidite kako izgleda na meni:










Oduševljena sam ovom haljinom, samo bih volela da je V-izrez na grudima malo manji pa ću se potruditi to malo da prepravim. Haljina je zaista divna i može se nositi za neke baš posebne događaje poput venčanja ili nekog posebnog dana, kako uz cipele tako i uz sandale. Lepo vreme se bliži i drago mi je da će se baš ova haljina naći u mom ormaru. Takođe sam zadovoljna uslugom sa Shein sajta, ljudi su jako ljubazni i tu su da vam odgovore na sva moguća pitanja. Shein sajt je jedan od mojih omiljenih sajtova i toplo ga preporučujem svima. 

Kako bi videli njihovu kompletnu ponudu, možete ih posetiti ovde: Shein.
Haljinu možete pogledati ovde:  Čipkasta Top Haljina.
Jaknicu o kojoj sam vam prethodni put pisala možete pogledati ovde:  Crop giacca con stand collo nera.

Da li vam se dopada moj izbor, da li vam se dopada haljina?



15 коментара:

  1. Анониман10. 5. 2017. 08:48:00

    Haljina je divna i dopada mi se boja iste. Nadam se da se može naći u drugim bojama pa moram pogledati ponudu. Tebi stoji kao salivena...

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne slike :) Dopada mi se boja haljine :) Ipak sto se tice materijala, nisam bas neki ljubitelj satena, ali tebi divno stoji :) :*

    ОдговориИзбриши
  3. Haljina je zaista prelepa, a tebi stoji savršeno! 🙂❤️🎀
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  4. Haljina ti bas divno stoji,a narocito mi se svidja sto ima masnu na ledjima!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Moram priznati da mi se više dopada dio na leđima nego prednji, ali o ukusima se ne raspravlja :D. Inače, ovožavam haljine otvorenih leđa :D. Dopada mi se kako ti stoji, bez obzira što mi se ne dopada njen prednji dio.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши