понедељак, 15. мај 2017.

Dresses For Summer 2017.

Pozdrav drage moje, danas vam predstavljam moj izbor haljina za naredno leto. Malo su drugačije od onih na koje ste navikli da vidite kod mene, ali ništa manje lepe. Ovaj put sam izabrala da vam predstavim ponudu Rosegal sajta.


Obožavam cvetne motive na haljinama i rado ih nosim za vreme proleća i lata. Mnogo mi se dopada ova haljina sa imitacijom sakoa. Možete je kupiti u raznim bojama a ja sam izabrala ove tri koje mi se najviše dopadaju, možete ih nositi kako na posao tako i za neke posebne prilike. Da vidite druge boje i detalje možete ovde: Floral Jacket Look Pencil Dress - Pink.
 Ako bi me pitali kakve haljine volim, rekla bih razne a pogotovo lepršave. Kada sam videla ovu haljinu na sajtu, razmišljala sam da li se radi o haljini ili blejzeru a onda sam pogledala i ostale sike i shvatila da je ovo samo haljina. Odličan odevni predmet za nas koji se nekada dvoumimo, šta obući preko haljine ili koje boje kombinovati. Ovo je jedna od meni najlepših haljina koje sam videla u poslednje vreme a da nije preskupa, i sigurno ću je nabaviti. Cenu i veličine možete videti ovde: Ladylike Style Long Sleeve Round Collar Lace Zipper Women's Faux Twinset.
Nisam neko ko voli isključivo čipku, ali sada su takve haljine veoma popularne. Ovu haljinu možete koristiti za tople letnje dane, večernje izlaske pa i posebne prilike ukoliko je lepo iskombinujete. Cenu i detalje možete videti pomoću linka: Crochet Panel Flare Dress - Nude.
Bela, elegantna haljina može biti odličan izbor ukoliko treba da idete na neko venčanje. Prelepa haljina za sve one romantične devojke, koje vole da nose nežne boje na sebi. Više o njoj možete pogledati ovde:  Off Shoulder Scalloped Eyelash Lace Bodycon Dress - White.

Na Rosegal sajtu možete kupiti skoro sve, mušku i žensku odeću i obuću, predivne torbe, nakit, pribor za nokte i aksesoare. Dostava sa ovog sajta je besplatna a garderoba veoma kvalitetna u šta sam se lično uverila.

 Da vidite celu ponudu čipkastih haljina možete ovde: Lace Peplum Dress.

Da li vam se dopada moj izbor, koja haljina vam se najviše dopada?

7 коментара: