петак, 7. април 2017.

Venita 1-DAY Sprejevi Za Dekorisanje i Farbanje Kose

Sve mi, pripadnice ženskog pola bar jednom godišnje poželimo da promenimo boju svoje kose ili se zapitamo kako bi izgledale sa nekom drastičnom promenom, one najhrabrije prihvate izazov i naprave promenu dok one druge ostave stvari kakve jesu i ne žele da eksperimentišu sa svojom kosom.
Nedavno su se kod nas na tržištu pojavili brendovi šminke Ingrid i Elixir čiji su uvoznici kompanija Obradović, pa su nam pružili priliku da isprobamo i Venita sprejeve u boji koji traju samo jedan dan a potom se isperu sa prvim pranjem kose. Danas ću sa vama podeliti svoje iskustvo o njima.


Da li želiš moderan preparat za brzo dekorativno bojenje i oblikovanje kose, a koji je jednostavan za upotrebu? Sprej za kosu u metalik boji VENITA 1-Day učiniće te kraljicom promena. Moderan proizvod, lak za upotrebu za brzo farbanje i oblikovanje kose. Dizajniran da boji pramenove kao i celu kosu. Ne sadrži trajne pigmente, dekolorante ili oksidante, bezbedan za upotrebu.- izvor.


Venita 1-DAY sprejevi nam dolaze u jako lepoj i slikovitoj ambalaži, zapremine 50 ml proizvoda, koji ne oštećuje kosu i ne sadrži štetne supstance u sebi. Koriste se tako što se dva minuta pre upotrebe dobro protresu, a zatim naprskaju na suvu, raščešljanu kosu u kraćim pauzama na  razdaljini od 25-30 cm od kose. 

Kada sam želela da poručim ove proizvode prvo što sam pomislila jeste, da li će oni izgledati lepo čak i na mojoj tamnoj kosi, da li će se boja uopšte videti?! Izabrala sam Venita Metallic Pink World (M-1) sprej a pošto sam sumnjala da će boja uspeti da bude baš takva uzela sam i Venita White (beli) sprej koji sam nanela na kosu pre roze spreja.
Pre nego što vam prenesem svoje mišljenje o ovim proizvodima, daću vam savet da pre upotrebe spreja za bojenje kose ogrnete neki peškir ili stariju odeću kako vam sprej ne bi padao na garderobu. Jeste da se i sa odeće veoma lako opere i ne ostavlja trajne tragove, to je ono što bih vam savetovala.

Prvo sam probala pink sprej bez prethodne upotrebe belog spreja, kao što znate moja kosa je znatno tamna, crna pa zbog toga nisam verovala da će biti neke razlike koju sam iskreno, jedva čekala. (Ukoliko pokušavate da izađete iz crne u svetliju - znate o čemu pričam). Protresla sam sprej kao što piše u uputstvu i bila oduševljena. Bez upotrebe belog spreja moja kosa je izgledaa svetlo crvenkasto, dakle crna kosa je dobila crvenkastu boju. Roze sprej u sebi sadrži mnogo, veoma sitnih šljokica koje će se pesijavati na vašoj kosi, ujedno i fiksira kosu jer sadrži lak u sebi. To izgleda ovako:
Zatim sam želela da vidim kako će kosa izgledati sa Pink bojom a da pre upotrebe njega koristim beli sprej. Naprskala sam beli sprej, a potom roze. Kosa je izgledala roze kao sa bočice spreja s' tim što su se na mestima poznavali tragovi prethodno nanetog belog spreja. Dakle sa jednim sprejom možete postići više efekata. Zadovoljna i ovim rezultatom. Na mojoj kosi to izgleda ovako:

Kako sam bila radoznala želela sam da probam i samo beli sprej, koji u sebi ne sadrži nikakve šljokice već je potpuno bele boje. Ujedno je namenjen kao baza ostalim bojama kose za dame  čija je kosa tamnija. Kosa je nakon njega bila baš bela, zaključak je da bi pink sprej izgledao još intezivnije na svetlijoj kosi dok je beli isti na svim kolorima kose.
Ovi sprejevi su odlični za sve one koji bi promenili boju svoje kose a ne usuđuju se trajno da je ofarbaju, korišćenjem Venita sprejeva možete otkriti kako bi vam izgledala kosa kada bi ste je trajno ofarbali. Takođe vam nude mnoštvo raznolikih frizura ili pramenova jer ih možete kupiti u čak 16 nijansi i beskrajno se igrati njima. Možete ih kupiti i za vašu decu kada imaju maskembal ili neku predstavu u školi jer zaista ne oštećuju kosu. Kosa posle nanošenja spreja jeste malo kruta jer sprejevi sadrže lak koji fiksira frizuru, ali nakon pranja, kosa je ista kao ranije što je jako bitno i još jedna prednost za korišćenje Venita 1 - Day sprejeva.

Ispiraju se veoma lako, posle prvog pranja kose nećete videti tragove spreja koji ste koristile. Ukoliko vam je kosa duža poput moje, preporučujem da uzmete bar dva spreja jer jedan vam ne bi bio dovoljan. 

Venita 1-Day sprjeve možete kupiti putem online prodavnice ➨Kozmetika i Parfemi po ceni od 309, 00 Dinara ili u bolje snabdevenim parfimerijama. Spisak radnji možete pogledati ovde: ➨ Prodajna Mesta.

13 коментара:

  1. Pink sprej, bez podloge ti prelepo stoji :)

    ОдговориИзбриши
  2. Pink boja na krajevima ti ekstra ispal :-D

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo ti stoji ova pink boja :) posebno na suncu <3 videla sam da sada mnogi brendovi izbacuju sprejeve i drago mi je jer ja bas volim da menjam boju kose :D

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, ovo je baš kul :D ♥
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam oduvek bila ljubitelj eksperimentisanja, pogotovo kada je kosa u pitanju, tako da me je ovaj post zaista odusevio, i bas sma se obradovala da vidim kakve si rezultate postigla ovim sprejevima. Meni efekti isitg izgeldaju jako interesantno i moram priznati da nisu losi. Sjajna recenzija, zaista sam uzvaila u postu.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, ovo mi djeluje kao i farbanje kose sa krep papirom, ali mnogo jednostavnije. Zaista sam oduševljena. Uvijek sam voljela da eksperimentišem sa pramenovima i da ih farbam, ali ne trajnim proizvodima. Sjećam se kada samo u osnovnoj školi kupovali proizvod, sličan sjaju za usne, bio je u raznim bojama i predivno je farbao pramenove (ali samo do prvog pranja :D)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши