недеља, 16. април 2017.

Ingrid HD Innovation Bronzing Powder - Kozmetika i Parfemi


U današnjem postu pričamo o jednom bronzeru koji je osvojio sve moje sipmatije, potpuno me oduševio i očarao svojim kvalitetom. Reč je o proizvodu brenda Ingrid, odnosno Ingrid HD Innovation Bronzing Powder-u, čiji je uvoznik kompanija Obradović.
Ukoliko želite da vaše lice bude savršeno našminkano, bronzer INGRID HD Beauty Innovation pruža vam završni make-up o kakvom ste oduvek maštali. izvor.

Kada sam dobila paket sa kozmetikom za testiranje, prvo što sam probala bio je ovaj bronzer koji nam dolazi u čvrstom, plastičnom pakovanju od 25 g proizvoda, što uopšte nije malo. Ima predivan miris, koji sigurno morate zavoleti i koji ujedno već na prvi pogled obećava mnogo.

Bronzer HD Beazuty Innovation je izuzetno dugotrajan i svilenkast, moderna formula sa aroganovim uljem intezivno hrani, neguje i zateže vašu kožu. Sadrži mineralne pigmente koji  obezbeđuju koži prirodan, matt izgled bez vidljivih fleka, pogodan je za sve tipove kože. Sa Ingrid HD bronzerom nećete imati problema sa nanošenjem proizvoda na lice jer se uopšte ne trusi i vašem licu pruža glamurazni, bronzani efekat i smanjuje tragove umora. Pruža koži blistav i mladalački izgled i jako sporo se troši.
Ingrid HD Bronzer sam dugo testirala, želela sam da vidim kako će se ponašati preko tečnog pudera, bb kreme i bez ikakve šminke i podloge. Moram vam priznati da nisam uspela da mu nađem ni jednu manu, intezitet bronzera je srednji tako da ga mogu koristiti različiti tipovi kože. Nije ni previše taman ni previše svetao, pa ga mogu koristiti svi. Mislim da je ovo jedini bronzer koji sam probala a da se prilikom šminkanja ne trusi, u svom sastavu sadrži mineralne pigmente koji obezbeđuju koži zdrav, prirodan i matte izgled bez fleka. 
Bilo da koristitite samo njega, ili ga koristite preko bb kreme, pudera, intezitet bronzera će biti isti a na vama je da izaberete kako ćete ga koristiti. Pošto nije mnogo taman, možete ga koristiti i za konturisanje ili senčenje lica, tako da u jednom dobijate dva proizvoda. Ukoliko tragate za ovakvim proizvodom, imate moju toplu preporuku, jer ovo je proizvod bez kog ne želim da budem ni dan. Makeup look je mnogo lepši uz korišćenje ovog proizvoda i za jako kratko vreme postao je moj najbolji prijatelj u šminkanju.

Cena bronzera je samo 595, 00 Dinara što je jako malo u poređenju sa njegovim kvalitetom i količinom proizvoda koji dobijate u pakovanju. Možete ga kupiti u bolje snabdevenim parfimerijama kao i na sajtu Kozmetika i Parfemi.
Uz porudžbinu preko 1000 dinara, dobijate besplatnu dostavu kozmetike. :)

Da li ste koristile Ingrid HD Beauty bronzer? Kakvi su vaši utisci?





8 коментара: