субота, 22. април 2017.

Farmasi Dr. C. Tuna - BB Tonirana Krema

Mada mnogi ne vole katalošku prodaju kozmetike, ja sam velika pristalica iste. Smatram da u mnogim slučajevima cena nije odraz kvaliteta kao i da putem kataloške prodaje možemo kupiti mnogo divnih kozmetičkih proizvoda. 
U poslednje vreme, za neke manje bitne događaje i svakodnevne izlaske iz kuće izbegavam pudere, umesto njih koristim bb kreme koje su mnogo lakše za lice, a mojoj kolekciji pre izvesnog vremena pridružila se i  nova Farmasi Dr. C. Tuna Tonirana BB krema o kojoj vam danas pričam. 
Kako sam ranije koristila Dr. Tuna proizvode iz kolekcije čajevca mogu vam reći da sam oduševljena kvalitetom istih, te sam odlučila da probam i ovu kremu koja nam dolazi u tubi od čak 50 ml proizvoda. Nijansa kreme je ,, Light to Medium" - što znači za svetao i malo tamniiji ton kože. Čajevac je biljka koja pomaže kod svih dermatoloških problema kože.

Proizvođač o njoj: ,, BB krema sa uljem čajevca pravo je rešenje za masnu i nečistu kožu. Reguliše lučenje sebuma, odlično pokriva nepravilnosti, umanjuje suvišni sjaj i ostavlja na licu dugotrajan matte finiš. "
Karakteristike:
  • Trenutno ujednačava ton kože, prekriva akne i ožiljke od akni.
  • Bez osećaja maske, koža diše i pruža matte efekat,
  • Ulje čajevca vraća licu svežinu, deluje lekovito i pročišćavajuće.
Kremu koristim već neko vreme i mogu vam reći da sam jako zadovoljna istom, lepo tonira kožu lica i pokriva ne savršenosti. Tekstura kreme je kremasta, malo tečnija od dosadašnjih koje sam koristila ali to ne znači da je manje kvalitetna. Krema mi nije izazvala nikakva iritacije, crvenilo ni bubuljice. Jako je lagana za kožu lica što je meni veoma važno, a ne smeta ni mojoj masnijoj T-zoni. Ima veoma blag miris koji se nakon nanošenja kreme ne oseća i na licu je postojana oko 10 h što je veoma dobro. Kod kreme mi se najviše dopada što licu daje matte efekat i neće da prosija određene delove lica. Krema ne sadrži parabene i dermatološki je testirana.

Cena ove kreme je 845, 00 din ili 6,75 e, i možete je poručiti na stranici: Slađa Love Farmasi tu takođe možete dobiti više informacija oko poručivanja Farmasi kozmetike i učlanjenja. 

8 коментара:

  1. Odlična recenzija, ja sam razmišljala da li da je poručim :)
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Kao i ti i ja obozavam katolosku prodaju :D nisam probala ovu kremu ali posto imam problematicnu kozu, definitivno hocu <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  3. Na temu ove bb kreme sam citala par puta u poslednje vreme, tako da sam se obradovala i ovom postu u zelji da cujem tvoje misljenje o njoj! Drago mi je sto si zadovoljna njom, sada cu je definitivno i ja koristiti, jer sam ljubitelj laganih toniranih krema, koje ce odrzavati svezinu koze , a nece ostavljati pecate kao posledicu teske sminek! Odlicna recenzija, zaista si fenomenalno opisala ovaj proizvod, odusevljena sam!

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam se susretala sa Farmasi kozmetikom, ali sam čula dosta dobrih preporuka i odlučila da mu poklonim mali djelić na mom odjelu kozmetike. I ja sam velika pristalica kataloške prodaje jer ne stignem uvijek do drogerija. Uz to volim da se ušuškam i prepustim listanju.
    Kako imam suhu kožu lica, a posebno dio oko nosa ova krema nije za mene. Sviđa mi se kako si je opisala i drago mi je da nisi razočarana njenim kvalitetom.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши