понедељак, 24. април 2017.

Banggood Mini Haul


Pre nekoliko dana, stigla mi je porudžbina sa Banggood sajta. Radi se o još jednoj online kupovini a prvi deo pošiljke mi je stigao nakon petnaest dana od poručivanja dok je drugi malo kasnio. No, čekanje se isplatilo a šta sam poručila saznaćete u nastavku posta.
Na Bnggood sajtu možete kupiti bukvalno sve, sve što se novcem može kupiti. :) Od odeće, obuće, nakita, aksesoara do igračaka, predmeta za uređenje doma i dvorišta, kućnih uređaja i mnogih drugih stvarčica. Dostava sa ovog sajta je minimalna, dakle naplaćuje se ali sudeći po kvalitetu moje porudžbine isplati se, jer su im stvari jako kvalitetne. Ono što bih još pohvalila jeste to što je na sajtu veoma lako doći do predmeta koji tražimo, sve je više nego odlično kategorisano kako bi se kupcu što više olakšala kupovina.

Bila sam u velikoj nedoumici kada sam birala šta ću da kupim jer imaju mnogo lepih stvari a kako je izbor veliki odluka je bila teška. Volim sitne i ne upadljive minđuše, one koje mogu nositi svakodnevno. I kada mi je svezana kosa a da ne izgledaju pretrpano, pored sedam probušenih rupica na ušima ove minđuše su bile idealne za mene. U jednom setu se dobija čak dvanaest pari minđuša, koje su u šest divnih, florescentnih boja, odnosno cirkona. Meni se najviše dopadaju minđuše sa crvenim i roze cirkonima dok se mojoj sestri dopadaju zelene i plave. Pored toga što su više nego povoljne zaista su kvalitetne. Indetične su minđušama koje dobijemo kada probušimo uši u Zlatari a više o njima možete videti ovde: 12 Pairs Rhinestone Round Steel Earrings Ear Studs Women Men. Njihova cena je 5, 18$.


Deo paketa kom' sam se ja najviše obradovala jesu metalni nastavci za špric, za dekorisanje torti i kolača. Oni koji me znaju, znaju da obožavam da pravim sve vrste torti i kolača i da zaista uživam kako u spremanju tako i dekorisanju pa su me ovi nastavci veoma obradovali. Sada samo čekaju priliku da se upotrebe i isprobaju, čvrsti su, nisu od onih koji se savijaju i nisu porđali posle pranja. Mnogo mi se dopadaju i ne planiram da se zaustavim samo na njima. :) Kako izgledaju možete videti na slikama a koje šare se mogu dobiti možete pogledati pomoću linka: 7pcs Leaf Cupcake Decor Stainless Steel Icing Piping Nozzles Set Pastry Tips. Koštaju svega 3,5 $.


Nadam se da vam se dopada moja mini kupovina, ukoliko bi ste voleli nešto drugo da vidite ili da vidite utiske o nekim drugim predmetima slobodno mi pišite u komentarima. Celokupnu ponudu Banggood sajta možete pogledati ovde: Banggood.

5 коментара:

  1. Oduševljena sam i mindjušama i nastavcima. Odlična porudžbina sa sajta. 😀
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo su lepe mindjuse, pratim te. Pogledaj moj blog ako želiš i zaprati me ako ti se svidi :* svetlepotebyandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam znala da pravis torte i kolace :) moras i nama da napravis nesto :D bas su lepi dodaci za spriceve. i ja volim da ukrasavam torte <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  4. Bas si lepo izabrala draga :) I ja obozavam da ukrasavam torte i pravim puslice <3

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni setovi. Moram priznati da sam uživala u čitanju posta, a posebno dijela oko nastavaka za špricu. I ja oboožavam da pravim kolače i ne znam koliko imam veličina i oblika ovih nastavaka. Svaki put kada vidim neki novi ja ga kupim :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши