петак, 10. март 2017.

Oiflame The One Matt Lip Sensation - Tečni Ruž Za Usne

Ppozdrav, lepe moje! Nadam ste da ste dobro i da vas je ovaj virus obišao jer mene muči već neko vreme i ova promena vremena mi jako smeta. Danas pričamo o meni omiljenim kozmetičkim proizvodima a to su ruževi.
Zvezda današnjeg posta je Oriflame The One Matte tečni ruž i slobodo za njega mogu reći da ako je neki ruž matt to je zasigurno ovaj. Možete ga kupiti u deset divnih različitih nijansi, svaka nijansa ima svoj naziv a ova o kojoj vam pričam je ,,Coral Dreams ".
Sastojci:
RICINUS COMMUNIS SEED OIL, CYCLOPENTASILOXANE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, TALC, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, NYLON-12, SILICA, MICA, STEARALKONIUM HECTORITE, PARAFFIN, PROPYLENE CARBONATE, ISOCETETH-10, PARFUM, CERA MICROCRISTALLINA, PROPYLPARABEN, BHT, POLYETHYLENE, TOCOPHEROL, CI 15850, CI 77891, CI 45410, CI 77491, CI 77499, CI 77492, CI 45380, CI 19140, CI 42090

,,Posebno lagan tečni ruž za usne sa glatkom, baršunastom završnicom u deset zadivljujućih nijansi za potpuno prekrivanje. Obogaćen umirujućim i hranljivim sastojcima za osećaj hidratantnosti. Garantovano privlači poglede. " - Kaže nam proizvođač.

Ruž nam dolazi u providnoj, staklenoj bočici sa metalnim poklopcem boje srebra. Pakovanje je veoma čvrsto tako da nema sumnje da li će se odvrnuti. U pakovanju dobijamo 5-ml proizvoda koji će nam se sigurno dopasti.

Kada sam prvi put otvorila ruž primetila sam da je znatno gušće teksture od ostalih koje sam probala. To nikako nije njegova mana, šta više, zahvaljujući gušćoj teksturi lakše oblikujemo usne pa nema potrebe da pre njega koristimo olovku za usne. Četkica ruža je sunđerasta i čvrsta pa omogućava precizno nanošenje i oblikovanje usana. Pri korišćenju ovog ruža usne budu jako meke i nežne, imam osećaj kao da sam stavila labelo umesto ruža. Postojanost ruža je solidna, ukoliko ne konzumirate hranu stajaće na usnama nekih 6-h dok posle konzumiranja pića veoma malo boja izbledi. 
Ne isušuje usne, nema osećaja "zategnutih" usana, veoma je lagan i ne lepi usne. Ono što se meni dopada kada koristim ovaj ruž jeste što mi usne izgledaju punije a da pri tom, nemaju nikakav sjaj pa tako deluju prirodno. Ovo je predivan ruž koji će vašim usnama sigurno dati pravi matt izgled. Crvene nijanse odlično stoje i plavušama i crnakama pa uz ovaj ruž možete staviti malo ajlajnera i maskare i spremni ste da privlačite poglede.

Jedino što se meni nije dopalo to je njegova cena, smatram da je odličnog kvaliteta ali da treba da bude malo povoljniji. Oiflame matte tečni ruž možete kupiti putem kataloške prodaje, njegova redovna cena je 899 RSD ili oko 7 e a trenutno je na sniženju i košta 629 RSD ili 5 e. 

Da li ste koristile Oriflame matt tečne ruževe i ako niste da li planirate? Kakvi su vaši utisci?


6 коментара:

  1. Nisam ljubitelj crvenih ruževa, ali zato obozavam The one proizvode iz Orniflejma, te sam se istinski obradovala ovom postu. Zaista sjajna recenzija, odlicno i detaljno napisana, uzivala sam citajuci. Po mom misljenju je cena sasvim korektna tako da cu definitivno potraziti u nekoj drugoj nijansi za sebe, pa javljam utiske.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11. 3. 2017. 06:19:00

    Draga Svjetlana,
    prekrasan je ruž. Za cijenu je sasvim korektna postojanost, potražiti ću neku nude nijansu. Zapratila sam te i veselim se novim postovima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Lana, drago mi je da ti se dopada i nadam se da će ti se dopasti i moji naredni postovi.

      Избриши