субота, 18. март 2017.

Nega Ruku - Ziaja Krema Za Ruke Na Bazi Proteina Svile i Provitamina B5


Pozdrav, lepe moje! Gledajući starije postove shvatila sam da vam ranije nisam pisala o nezi ruku i zbog toga sam odlučila da posvetim jedan post i tome.
Nadam se da brinete o koži ruku kao i o ostalim delovima lica i tela jer su one jako važne i koža će nam kasnije biti mnogo zahvalna. U potrazi za novom kremom za ruke naišla sam na Ziaja  kremu i nisam se ni malo dvoumila oko izbora. Volim uvek da probam nešto novo i nisam ni malo pogrešila.

Kozmetički proizvodi Ziaja, su spoj veoma cenjenih tradicionalnih sastojaka (ekstrakti lekovitih i za kožu blagotvornih biljki, ulja i vitamina) i modernih tehnologija. U proizvodnji koriste inovativne formule bazirane na farmaceutskim ekspertizama i u skladu sa najvišim farmaceutskim standardima.
Glavna karakteristika brenda Ziaja je visok kvalitet proizvoda po pristupačnim cenama. Brend je veoma prepoznatljiv i odlično prihvaćen od strane kupaca, što dokazuju i visoki tržišni rezultati.

Pri kupovini kreme dvoumila sam se da li da kupim Ziaja kremu za ruke na bazi kašmira i shea butera ili  kremu za ruke na bazi  proteina svile i provitamina B5. Kako je miris kreme presudio, izabrala sam drugu jer ima intezivniji miris od prethodne. Krema nam dolazi u jako lepo dizajniranoj tubi od 100 ml koja će bar meni trajati najmanje dva meseca.

Karakteristike Proizvoda:
  • Hidrantantna krema za ruke,
  • Vidno Hidrira Kožu,
  • Umiruje iritiranu ili suvu kožu,
  • Obnavlja i uravnotežava epiderm,
  • Jača nokte,
  • Brzo se upija.
Volim uvek da imam kremu za ruke, preferiram da to budu kreme u tubi poput ove jer mogu da ih nosim svuda sa sobom i u torbi se sigurno neće otvoriti. Pored toga što mi je koža suva uvek, u prolećnom periodu je dodatno isušena. Zbog toga su kreme za ruke meni jako važne. Ziaja krema za ruke na bazi proteina svile  i provitamina B5 mene je jako prijatno iznenadila i oduševila. Posle ove kreme ne planiram da koristim ni jednu drugu. Tekstura kreme je srednje gusta, bele boje, veoma brzo upija i ojačava nokte. Umiruje iritiranu kožu i vidno hidrira kožu.

Krema mi pruža sve što je meni i mojim rukama potrebno. Nakon korišćenja kreme ruke su mi vidno hidrirane, meke na dodir i veoma nežne poput svile a ujedno nisu masne jer krema ne ostavlja masne tragove i zaista brzo upija što je još jedan plus. Volim da mi ruke uvek lepo mirišu a ova krema mi  je pružila upravo i to, ruke mi divno mirišu sigurno nekih 6 h od nanošenja i ja sam postala opsednuta njom. Jako je  povoljna kao i ostali Ziaja proizvodi, odličan sklad cene i kvaliteta pa je možete kupiti za samo 164, 00 RSD ili oko 1 e. Dokaz da postoje i povoljni a više nego kvalitetni proizvodi me uvek jako obraduje i zbog toga ovu kremu  nećemo menjati.

Ziaja kremu kao i njihovu kozmetiku možete kupiti u DM-u i Liliju.

Da li koristite Ziaja kozmetiku i kako ste zadovoljne? Šta bi mi preporučile sledeće da probam?

16 коментара:

  1. Draga, recenzija je predivna. Stvarno sam oduševljena postom. I ja sam pisala o njihovoj maskici za suhu kožu lice i moram priznati da sam oduševljena sa proizvodom. Iako, već neko vrijeme, kupujem ovu kremu za ruke ali svaki put kupim nešto drugo, mislim da ću, poslije ove recenzije, definitivno da kupim jednu :D. Želim ti ugodan vikend!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  2. Post je predobar!

    girlyyisback.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicne slike draga i super post :) Ja sam neko ko ne moze da zivi bez krema za ruke. Probala sam ih milion, trenutno ih imam bar 5, ali ovu nisam probala. Sad kad sam procitala sta si napisala sigurno hocu :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep post.Zapratila sam te.Uzivala sam citajuci ovaj post.Pogledaj moj blog ako zelis: <3
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19. 3. 2017. 09:28:00

    Mene je iskreno cena sokirala,obzirom da vec duze vreme citam i njihovim proizvodima. I uvek nekako,uleti nesto drugo.
    Ovo mi je na spisku,pa prvom prilikom uzimam.

    ОдговориИзбриши
  6. very interesting product :)
    Have a good day!

    ОдговориИзбриши
  7. Ovu kremu nisam koristila, a inače su mi kreme za ruke fetiš, doduše, najpre ne mogu da živim bez njih, a i obožavam da se mackam. :) Trenutno kotistim Afroditinu za ruke i nokte od jasmina i magnolije, i savršeno mi odgovara, pa ti je od srca i preporučujem. ;)

    ОдговориИзбриши