среда, 1. март 2017.

L'oreal Paris Infallible Mega Gloss Matte 407 Smoke Me Up

Posle dužeg vremenskog perioda nastavljamo sa recenzijama kozmetičkih proizvoda, danas pričamo o L'oreal Paris INFALLIBLE MEGA GLOSS-u (sjaj za usne ) iz Vaših snova. 

Pre izvesnog vremena imala sam tu čast da probam ovaj fenomenalni sjaj za usne. Možete ga kupiti u čak četrnaest različith nijansi (imate nežne i tamne, glamurozne nijanse) a ovaj o kom pričamo je Matt 407 Smoke Me Up.
Formula sjaja obogaćena hijaluronskom kiselinom i vitaminom E pruža vašim usnama punoću i intenzivnu hidrataciju. Antioksidansi i vitamini zaduženi su za osećaj komfora tokom 6 sati, dok intenzivni pigmenti i visoki sjaj Vašim usnama daju izražajne boje bez osećaja lepljivosti. Profesionalni aplikator zahvata savršenu količinu formule, definišući konture usana uz pomoć zakrivljenog ruba.

Način upotrebe: 
1. Zahvatite formulu
„Napunite“ aplikator formulom Mega Gloss Infallible sjaja za usne. Zahvaljujući jedinstvenom dizajnu, ovaj neverovatno precizan aplikator zahvata odgovarajuću količinu sjaja.
2. NANOŠENJE
Sjaj prvo nanesite na donju usnu, od centra ka uglovima. Ponovite isto i na gornjoj usni. Ovakvo nanošenje obezbeđuje savršeno nijansiran efekat: Veću gustinu i odsjaj na sredini usana.
3. ZAVRŠNI SLOJ
Za još sjajniji efekat, slobodno dodajte još proizvoda, ali ovog puta samo na središnji deo usana,  uz blago naglašavanje gornjeg dela. Ovo će u trenutku kreirati efekat dodatnog sjaja.

Proizvođač o njemu kaže: ,,Jedna franšiza - pet profesionalnih efekata, za besprekoran sjaj i komfor bez osećaja lepljivosti tokom 6 sati. ''
Na prethodnoj fotografiji možete pogledati kako izgleda inovativna četkica ovog sjaja za usne. Aplikator za nanošenje sjaja ima sunđerastu četkicu koja vam omogućava precizno nanošenje. Kada sam je ugledala prvo što sam pomislila je ,,Kako ću ja s' njom staviti sjaj? Ima sva da se umažem'', ali već posle prvog korišćenja moje mišljenje se pozitivno promenilo. 
Ambalaža sjaja je veoma klasičnog oblika, providne je, staklene bočice pa u svakom trenutku možemo videti nijansu sjaja koja se u njoj nalazi. Malih je dimenzija pa ne zauzima mnogo mesta u neseseru, mada se komotno može nositi i u džepu, što je veliki plus jer u svakom trnutku može biti pri ruci onima koji ne vole da nose torbe ili im u tom trenutku nisu potrebne. Sjaj se veoma lako nanosi na usne, nije potrebno prethodno korišćenje olovke za usne ali ako se ipak odlučite za nju nikako nećete pogrešti. Na ambalaži proizvoda takođe piše da je matte, ali ova serija matt sjajeva za usne raznih proizvođača ili brendova mene je potpuno zbunila kao i mnoge devojke u mojoj okolini. Zašto je matt ako je sjaj? Jako nelogično, ali da se vratimo na našu temu. Pored toga što piše da je matte, nije matt potpuno jer se sporo suši na usnama. Više daje onako senzualan, sočan efekat usana nego matt efekat. Meni to uopšte ne smeta jer ipak je to sjaj - ne ruž, pa od njega ne možemo očekivati da deluje poput ruža.
Formula sjaja je jako lagana, ne zateže i ne isušuje usne, postojan je nekih šest časova ali nakon konzumiranja hrane morate ga popraviti jer će lagano izbledeti na usnama. Ima predivan miris specifičan kao i svi drugi L'orealovi proizvodi i ja ga obožavam. Koristim ga uz neke svečanije odevne kombinacije i nikako ga ne bih nosila za svakodnene potrebe. Ukoliko imate zdravo lice bez većih ne savršenosti, dovoljno je da stavite ovaj sjaj i malo maskare i da svuda budete primećene, prosto ga obožavam. Cena ovog sjaja srazmerna je njegovom kvalitetu i iznosi 629, 00 RSD ili oko 5 e.
Ovaj put nisam slikala na mom licu kako izgleda jer sam prehlađena ali sam napravila svočeve na ruci  da vidite kako izleda na dnevnom svetlu i bez blica.

Sjaj možete kupiti u DM-u i Lilly-u. Da li ste koristile ove sjajeve i kakvi su vaši utisci o njima?

2 коментара: