недеља, 5. март 2017.

Blue Ripped Bleached Denim Pant Review

Drage moje, za danas sam vam spremila recenziju ovih divnih pantalona (farmerica) sa sajta SheIn.


Kada sam poručivala pantalone bila sam jako skeptična jer sam se plašila da li će mi veličina odgovarati i da li odgovara našoj veličini. Na sajtu sam videla njihove veličine i uporedila sa našim ali sam za svaki slučaj izmerila metrom svoje pantalone i prema tome poručila iste. Nosim veličinu 26 i to odgovara njihovoj M veličini. Kao što možete videti na slikama pantalone mi savršeno odgovaraju, nisu mi ni male ni velike, kao da su krojene za mene. Namerno sam izabrala ovakav model jer se bliži leto i topliji dani pa bi se savršeno uklapale uz starke ili neke letnje sandale na ravno. 

Cena ovih pantalona iznosi 20$ što bi bilo oko 2000 RSD ili oko 16 e. Kod nas se pantalone mogu kupiti po istim cenama ali ono što ja slobodno mogu da vam kažem to je da neće biti kvalitetne kao ove. Ovo je pravi teksas materijal, ne rasteže se nakon pranja i oblačenja i veoma je jak. Nisam mislila da će mi se ovako dopasti i zaista sam oduševljena njima. Nisam platila nikakve troškove carine, a kod mene su stigle jako dobro zapakovane kao i uvek.

Kako izgledaju na sajtu možete pogledati ovde: ➨ Blue Ripped Bleached Denim Pant.
Maica je takođe sa Shein sajta i više o njoj možete pogledati ovde: ➨ T- shirt.
Celokupnu ponudu sajta možete pogledati ovde: ➨ SheIn.



Nadam se da vam se dopada moj izbor, kakve pantalone vi volite da nosite? Da li ste kupovali već na SheIn sajtu?

8 коментара:

  1. I majica i farmerke su savrsene :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam SheIn odeću i uživam u tome da je poručujem, farmerke su im stvarno odlične! <3


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga Jelena. :) Oni su zaista divni a garderoba više nego kvalitetna. :)

      Избриши
  3. Pozdrav draga Svetlana, prvi put sam na tvom blogu i zaista sam odusevljena, pre svega dizajnom i kreacijom istog, a onda i sadrzajem koji nam pises. Ovaj post je sjajan, zaista odlicna recenzija, detaljna i vrlo zanimljiva, uzivala sam citajuci. Fotografije su vrlo lepe, i originalne, samo zelim jedan mali savet da ti dam, a to je da ove slike uvecas tako da ce sve izgledati mnogo oRiginalnije. Sve u svemu, odlican post, zapratila sam te, i bilo bi mi drago ako uzvratis.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav draga Sandra, hvala ti na iskrenom komntaru i nadam se da ćeš i u budućr naći korisnih tekstova na mom blogu. :) Što se tiče fotografija, namerno ih nisam uvećala jer su malo mutne. Telefon mi je u servisu pa sam bila prinuđena ovim da slikam. :/ Hvala ti na savetu, znam i ja da to treba biti mnogo bolje. :)

      Избриши