среда, 1. фебруар 2017.

Zaful Jackets Coats Rewiev

Pre nekoliko dana na moju adresu stigao je drugi deo porudžbine sa  Zaful sajta.

Jaknicu sam poručila početkom decembra i stigla mi je 25-og januara što je malo više vremena.  Bila je veoma lepo upakovana kao i uvek, nisam platila nikakve dodatne troškove carine ili otvaranja paketa. Indentična je jaknici sa sajta što možete videti u nastavku posta.
Po meni je ovo univezalna jaknica, može se nositi kao elegantna preko haljine ili neke svečane kombinacije. A, može se nositi i na neke helanke ili trenerku. Izabrala sam crnu boju jer može da se kombinuje uz gotovo sve i jer mi je to omiljena boja. Kada sam je dobila imala je nekakav ne dopadljiv miris, prvi put za sve ovo vreme od kada sarađujemo to se desilo, ali nakon pranja taj problem sam rešila i više se ne oseća. 
Jaknica je veoma lepa, kvalitetna je i dopada mi što se može nositi na više načina. Veličine je M i srazmerna je našoj veličini. Ono što bih vam ja obavezno rekla to je da je dosta tanka. Nije jaknica za jesen-zimu, već za proleće-leto i dosta toplije dane. Tako da ako se odlučite na kupovinu iste, budite upućeni da je dosta tanka ali za taj novac ne treba ni očekivati da bude deblja.
Da li vam se dopada moj izbor? 

Jaknicu nisam uspela da nađem na sajtu možda je trenutno nema. Ali možete pogledati veliki izbor sličnih kao i poručiti putem linka: Jackets Coats.

P.S. Možete me pratiti i na facebook stranici:--> Moj Šminkeraj.

Нема коментара:

Постави коментар