четвртак, 23. фебруар 2017.

Summer - Time Wish List

Ćao, svima. Danas ću vam predstaviti komade odeće koji mi se jako dopadaju i koje planiram da nosim ovog leta. Sunčano vreme je napokon tu i ja sam jedva dočekala prve znake proleća. 

Neću vam mnogo pisati o njima, slika govori mnogo više od reči, samo ću vam reći da su pristupačni svačijem novčaniku i da je dostava besplatna. Ovih dana očekujte utiske o mojoj porudžbini sa Shein sajta koja je danas stigla a do tada da uživamo u ovim divnim komadima. Ispod svake slike ostaviću vam linkove na kojima možete pogledati cenu i sve detalje o garderobi sa slika.

Nadam se da vam se dopada moj izbor, mislim da će ovakvi komadi odeće ove sezone biti pun pogodak. Deluju lagano i udobno a kupaći kostim je ono što se meni posebno dopada. Očekujte uskoro recenziju o ovom sajtu a njega možete posetiti ovde: ➨ Shein.
Šta se vama najviše dopalo? :)

12 коментара:

  1. Dobar izbor. Meni se najviše dopala crvena haljina. ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Cvetna haljina je moj izbor, moram je nabaviti. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24. 2. 2017. 01:14:00

    Divan post, prelepe stvarčice.

    ОдговориИзбриши
  4. Super stvari! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. treci izbor definitinitvno,koliko im je jakna

    ОдговориИзбриши
  6. crvena haljina je bozanstvena..idealna za leto i preplanuli ten..svidja mi se izbor :D

    ОдговориИзбриши
  7. Kupaci je divan i cvetna haljina, a crvena je fenomenalna :)

    ОдговориИзбриши
  8. Crvena haljina,roza slikana s ledja,majica sa slikom usana,jakna,ma sve je odlicno,svaka cast na izboru.

    ОдговориИзбриши