субота, 25. фебруар 2017.

Šta Pokloniti Devojci / Ženi?! Collab Post

 U današnjem postu pričamo o poklonima, o poklonima za koje mislim da bi se dopali svakoj devojci, ženi, sestri, drugarici... Ukoliko ste možda muškarac i ne znate čime da obradujete vašu damu, ovaj predlog poklona je idealan za vas.

Muškarci često ne znaju šta bi se dopalo njihovim damama, šta da im poklone za rođendan, dan zaljubljenih, osmi mart ili ipak  onako bez ikakvog povoda a da to za njih bude pravo iznenađenje. Ukoliko se odlučite za buket cveća ili možda par crvenih ruža nikako nećete pogrešiti. Romantika nikada nije izašla iz mode i to je poklon zbog kog' ni jedna žena ne bi mogla biti ravnodušna. Zaboravite na skupocene ili materijalne poklone, učinite nešto da oseti leptiriće u stomaku i da joj taj dan bude poseban i drugačiji. 
 Drugi predlog poklona je meni posebno zanimljiv, radi se o bookmarks boxu u čijem sadržaju se nalazi knjiga iznenađenja, kreativni i inspirativni obeleživači kao i još neke sitnice koje su iznenađenje. Cena ovakvog poklona je samo 650 RSD ili oko 5 e, možete ga poručiti na stranici ➨ Bookmarks By Ema - Infinity Book Box.


 Dobiti haljinu na poklon zaista je prelepo, sigurno znate veličinu kao i ukus vaše drage osobe pa ukoliko voli haljine evo predloga gde ih možete kupiti. Na stranici možete pronaći zaista veliki izbor modela, cene su jako povoljne i kreću se od 1500 - 5000 dinara (12 - 40 e) , i ono što je najbolje šiju po vašim merama i šalju u rekordnom roku. Imala sam priliku da sarađujem sa ovom stranicom i malo je reći da sam prezadovoljna, kako kvalitetom tako i uslugom. Stranicu možete posetiti ovde: ➨ Roseline Fashion.
Personalizovani pokloni takođe  mogu biti jako lep znak pažnje i prelep poklon. Na stranici Značenje Imena Sa Fotografijom možete poručiti uramljenu sliku foto kolaž, na kojoj će biti vaše fotografije ili neki posebni trenutci, vama bitni. Imaju takođe veliku ponudu šablona za sve one koji su romantični, a neke od njih možete videti na prethodnoj slici.

Da li znate devojku ili ženu oja ne voli čokoladice? - Ni ja. :) Na stanici Cokoladice Za poklon - Chocolate Candy možete poručiti personalizovane čokoladice sa romantičnim porukicama ili vašim fotografijama po ceni od 20 dinara po komadu. To je bio još jedan poklon kojim možete iznenaditi vašu damu.

Nadam se da vam se dopada predlog poklona ,,Za nju'' a možete ih uzeti u obzir i za predstojeći praznik, osmi mart.

Istu temu i predlog poklona možete pročitati i na blogu Magični Svet Lepote i videti Marino mišljenje o ovoj temi. 

14 коментара:

  1. Super predlozi!
    Sviđa mi se tvoj blog, pratim te! :)

    Interesantan tag! Sviđa mi se! ♥

    >>> Giveaway na mom blogu!

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista predivni pokloni. Također se slažem sa tobom da ruže nikada neće izaći sa mode. ALi se i slažem da rijetko koja cura ne voli čokolade ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Bas su dobri predlozi :) ove cokoladice sam kupila prosle godine mom sadasnjem muzu i odusevio se :D sada se razmisljam da uzmem mami <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Irena, i ja ču da kupim dečku uskoro, kada nam bude bila godišnjica. :*

      Избриши
  4. Ove cokoladice su preslatke i bas su povoljne :) Odlicni predlozi :) Ja bih se najvise obradovala kada bih dobila neki make up, pravi sam zavisnik :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja bih os svega ponudjenog najvise bila obradovana cokoladicama i to ovim divnim sa personalizovanim natpisom

    ОдговориИзбриши
  6. Očekujem od moje manje lepšije polovine kremu na bazi pčelinjeg otrova Sting of Beauty i to sam mu napomenula :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман11. 4. 2019. 08:05:00

    ja sam svojoj supruzi poklonio kremu protiv bora pro100healthy i ona je zadovoljna

    ОдговориИзбриши
  8. Draga Katarina, hvala za divan blog. Imam 64 godine i jos uvek tragam za praovm kremom za lice. Naravno protiv bora koje nisu toliko vidljive ali bih volela da budu jos dugo sto nevidljivije. Da li ste vi koristili neku prirodnu kremu protiv bora na bazi pcelinjeg otrova, jer ih u poslednje vreme ima jako puno u reklamama (razmisljala sam da kupim Sting of Beauty)? Hvala za vese vreme.

    ОдговориИзбриши