среда, 22. фебруар 2017.

Otvaranje Prve Infinity Jewellery Box Kutije & Utisci

Zdravo, najlepše moje, ili dobro veče ako baš sada čitate post. :) Znam da dosta vas jedva čeka da vidi sadržaj prvog Infinity Jewellery Boxa, jer me dosta vas pitalo da li je stigao, kakav je, šta se krije u njemu kao i da li se isplati kupiti ga. Zbog toga neću puno dužiti sa pričom nego ću vam reći i pokazati ono što vas zanima.

Kutija mi je stigla jako lepo upakovana, ništa se nije slomilo a njen sadržaj mi se mnogo dopao. Jedva sam čekala da stigne na moju adresu baš zbog toga što nisam znala šta se krije u njoj pa je iznenađenje bilo još veće. U ovom boxu dobila sam čak osam komada nakita: dve ogrlice, dve narukvice, dva para minđuša, prsten, broš kao i fotografiju sa citatom i Get Sparkly zanimljiv tekst o nakitu koji ću podeliti sa vama u daljem tekstu. 
Prvo što sam videla kada sam otvorila kutiju bila je to ogrlica sa medaljonom koju je pravila dama sa stranice Infinity Jewellery Box, ona je takođe pravila i fotografiju sa citatom kao i dizajn broša. Ogrlica je jako lepa, dopada mi se što je lanac ogrlice malo duži pa se zato može zakopčati tamo gde nam odgovara. 

 Slabije volim broševe da nosim i najčešće biram narukvice i sitne minđuše ali ovaj broš mi je mnogo lep jer je nekako drugačiji od ostalih. 
Narukvica sa prethodne slike je nekako moj favorit boxa, baš je po mom ukusu i slobodno mogu reći savršena. Nju je pravila dama sa stranice koja je nama svima dobro poznata po divnom nakitu a to je Nakit Damica. Može se nositi svakodnevno, uz razne odevne kombinacije i ja je ne skidam sa ruke od jutros. :)
 
 Stranica Holy Owel Nakit je takođe učestvovala u ovom Boxu i izradila ovu divnu narukvicu koja se takođe može nositi uz razne odevne kombinacije. Podseća na sada jako popularne Čoker ogrlice i nije velika što mi se mnogo sviđa.
 Kada već pričamo o čoker ogrlicama u boxu je ona obavezan predmet. Zelene je boje i dopada mi se jer nije klasične crne boje. Nju je pravila dama sa stranice N & N Nakit.
 Minđušara Stakleni Nakit je  pravila ovaj prelepi zeleni prsten koji je podesiv po veličini prsta i može biti baš efektan na ruci. Sjajno bi se slagao u kombinaciji sa zelenm čokerom a staklene narandžaste minđuše bi se divno slagale uz narandžastu Holy Owl narukvicu koju ste već videli. 
 Na prethodnoj slici možete videti kako izgleda fotografija sa citatom koju sam ja dobila. Planiram da je zalepim u svoju svesku sa beleškama. :)
I na kraju posta kao i na kraju otvorene kutije nalazi se cenovnik nakita koji smo dobili kao i Get Sparkly kratak tekst o Istoriji i Značenju Čoker ogrlica  koji glasi ovako:

,, Prema nekim izvorima choker ogrlice su se prvi put javile u vreme Francuske revolicje kada su Francuskinje oko vrata nosile trake u crvenoj boji kao znak podrške svima koji su svoje živote izgubili na giljotini. Međutim tome prkosi zanimljiva činjenica da postoji portret iz kraja 16-og veka na kome devojka nosi ogrlicu uz vrat. 
      Ono što bi manje moglo da se dopadne devojkama koje  danas prate ovaj trend i uživaju u njemu je da je sredinom 19-og veka crna traka oko vrata bila karakteristična za prostitutke te se taj motiv može videti na Moneovoj slici 'Olympia' koja prikazuje devojku koja se bavi upravo ovom zanatom.
       Posebnu popularnost ove ogrlice doživele su kroz Viktorijansko doba pa se mogu videti na portretima same kraljice Viktorije, zbog čega ih neki smatraju dragocenostima koje su, u u ovom periodu, na karakterističan način, uz sam vrat, nosile pripadnice visokih slojeva društva. 40-e godine 20-og veka ozačavaju povratak choker ogrlica, da bi kasnije, tokom 90-ih one postale apsolutni modni hit. Kada se sve sabere i oduzme, može se reći da se choker provlačio kroz istoriju mode, manje ili više primetno, ali uvek tu. ''

 Ako se pitate da li se isplati kupiti ovu Jewllery kutiju moj odgovor je DA, jer je u nju uloženo mnogo truda, rada i ljubavi. U kutiji dobijate čak osam komada nakita čija je cena 2030. dinara a vi sve to dobijate za samo 1000. dinara, tj. duplo jeftinije. Jedino što se ukusi razlikuju pa se može desiti da dobijete nešto što vam se manje dopada ali jedno je sigurno, nešto vam se prosto mora dopasti i taj novac se isplati uložiti u nakit ukoliko ga volite ili želite nekoga da obradujete ovim polonom. 

Infinity Jewellery nakt možete poručiti na istoimenoj Facebook stranici, klikom na: ➡ Infinity Box.


Da li vam se dopada sadržaj kutije i šta je to što vam se najviše dopalo?

8 коментара:

  1. Sadrzaj mi se jako dopao, obavezno cu poruciti :)
    Ogrlica je prelepa, unikatna ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Baš sam razmišljala da li da naručim ovaj box, jer jako volim boxove svih vrsta. Baš mi se svidja šta si dobila, tako da možda i naručim sledeći mesec.. :)

    Nosce te ipsum by Milica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga Milice. Javi mi utiske ako poručiš sledeću. Jer svi dobijaju različite komaade nakita ili samo drugih boja. :)

      Избриши
  3. Prelepo je sve ali i meni je narukvica najlepsa :D bas je lepa <3

    ОдговориИзбриши
  4. Coker ogrlica je predivn<a i boja i znak beskonacnosti me odusevio jer ga imam istetoviranog na ruci,takodje narukvica Damica je ekstra

    ОдговориИзбриши