субота, 21. јануар 2017.

Loreal Paris Color Riche Lipstick 226 Rose Glace

Kada sam bila mala krišom sam uzimala karmine moje mame i njima crtala po svemu što bi se našlo ispred mene. Olovke i bojice meni nisu bile zanimljive kao karmini čijih naziva se ne sećam ali ono po čemu ih pamtim to je divan miris kvalitetnih karmina iz detinjstva. A, ovaj ruž baš tako divno miriše i podseća me na karmine koji su se nekada davno koristili i koji još uvek imaju svoj znak prepoznavanja.

Opis proizvoda:

Otkrijte luksuzne Color Riche boje ruževa. Ovi ruževi su dostupni kod nas u 14 nijansi,  od onih u prelivima boje kože, preko nežno ružičastih do jarkih i odvažnih crvenih i koralnih: U svakom trenutku pronaćićete nijansu koja odgovara vašem raspoloženju ili karakteru.
Hranjivi, zaštitni ruž za usne za intenzivniju boju ss vitaminom E i omega 3 masnim kiselinama.

Bogatstvo nege: Color Riche sadrži jedinstvenu kombinaciju sastojaka omega 3 i vitamina E koji sprečava isušivanje usana i vraća im njihovu zaštitnu funkciju. Vaše usne su dubinski hidrirane, glatke, mekane i trajno zaštićene.

Prvi ruž lansiran je pre nešto više od 30. godina a svake dve sekunde u svetu se proda po jedan ruž ove kolekcije ruževa.
Ruž nam dolazi u luksuznoj i glamuroznoj ambalaži zlatne boje na kojoj možemo videti logo ovog brenda kao i na samom proizvodu, što govori da su pravljeni sa posebnom pažnjom brinući se o svakom detalju. Pakovanje je jako čvrsto, pa nema straha od lomljenja prilikom pada na pod.

Nijansa ruža je 226., ja bih je opisala kao zlatna roze, neutralna a glamurozna nijansa. Divno neguje i hidrira usne pa nema osećaja zatezanja ili suvih usana, imam osećaj kao da sam stavila labelo na usne. Nakon korišćenja ruža usne budu jako meke i nežne. Kada je reč o trajnosti ruža ne miče se nakon konzumiranja pića, ali nakon konzumiranja hrane budite spremne da ga popravite. Ako bih morala ovaj ruž da opišem samo jednom rečju bila bi to reč ,,glamur", jer odiše glamurom i luksuzom koji dobijamo kupovinom ovog proizvoda. Jako lep ruž za sve one koji žele da pobegnu od matt ruževa, jer ovi ruževi su sve samo nisu matte.

Cena ruža je 1504 RSD ili 12,18 e i za tu cenu dobijamo 3,2 g proizvoda. I ako mene pitate, svakako se isplati kupiti ga ukoliko ste u takvoj mogućnosti. Možete ga kupiti u svim Lilly i DM radnjama. 

2 коментара:

  1. Odlično izgleda, čak mislim da je moja mama koristila neki iz iste kolekcije 😊

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ema. :-) Divna kolekcija i jako drugačija od onoga što je sada popularno. :-*

      Избриши