среда, 11. јануар 2017.

5. Koraka Do Zdrave Kose

Dosta žena misli da im kosa opada jer imaju problem sa hormonima ili temenom glave a u stvari je loše tretiraju i na taj način kidaju pa je upravo to razlog zašto je proređena. Takav slučaj je bio i sa mnom, ali sam onda počela da primenjujem neke male a jednostavne trikove pomoći kojih sada imam lepu i zdravu kosu.

Ukoliko koristite farbe za kosu, obavezno prilikom farbanja obojte samo izrastak kose. Nikako farbu nemojte nanositi i na krajave, pogotovo ukoliko se već duže vreme farbate. Ukoliko krajeve farbate desetak puta oni će postati kruti i suvi, mrsiće se i pucati. Zbog toga je jako bitno voditi računa i farbati samo izrastak.

Prilikom pranja kose, obavezno masirajte teme glave. Šampon nanesite na teme glave, ne na krajeve kose. Kada brišete kosu nemojte to činiti tako što kosu trljate peškirom sve dok se ne osuši već blagim tapkanjem pokupite vodu ili jednostavno uvijte kosu u peškir.
Nemojte češljati kosu dok je mokra ili probajte da izbegavate četku i koristite samo običan češalj. Naši i strani stručnjaci iz ove oblasti preporučuju da kosu sušimo prirodnim putem ili fenom, izbegavanjem pegle za kosu. Mada u zimskom periodu ja moram da je sušim fenom jer se brzo prehladim. U tom slučaju fen odmaknite što dalje od temena glave i krajeva kose, budite strpljivi i sušite kosu iz daljine i ne sa najvišim stepenom sušenja već blagim, kako nam velika toplota ne bi oštetila kosu.

Ukoliko možete, bilo bi poželjno da kupite sprej za kosu koji je štiti od toplote prilikom feniranja ili oblikovanja. Na taj način kosa će ostati hidrirana znatno zdravija i lepša. 

Ono što je najvažnije, redovno skraćujte krajeve kose. Na taj način kosa će vam brže rasti, biti zdravija i bujnija. Redovno skraćivanje krajeva jako pomaže vašoj kosi da se ne lomi i ne mrsi.
Nadam se da će vam moji saveti biti korisni i da ćete uz njih postići željne rezultate i imati lepu dužinu kose.



5 коментара:

  1. Pridržavam se gotovo svega. Fen moram, inače ću dobiti upalu mozga. :)

    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa. http://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. divni saveti ali za moju kosu nista ne pomaze jer je od farbanja u plavo kao slama,kida se,opada kao luda uzas

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19. 3. 2017. 09:21:00

    Mene je spasila nova Dove kolekcija.Bas mi rece frizerka da duze vreme nije videla lepsu i meksu kosu.Koja je do endavno bila slama ,slama... Mada mene hormoni ubise zbog dodjenja pa je to u neku ruku normalno.Ali bas svima preporucujem novu Dove kolekciju.

    ОдговориИзбриши