петак, 23. децембар 2016.

Zaful Review Part One

Pozdrav, drage moje.
Danas mi je stigao jedan deo porudzbine sa Zaful sajta. Paket je stigao petnaest dana od poručivanja, jako brzo ali meni je bilo predugo jer sam jako nestrpljiva. :-) Mnogo sam se radovala ovom paketu jer su to samo četkice i nakit.

Na Zaful sajtu možete kupiti žensku garderobu, obuću, aksesoare, torbe, pribor za šminkanje i sitnice za kuću. Dostava sa ovog sajta je besplatna za sve zemlje. Celokupnu ponudu možete videti klikom na: ---> Zaful Kategorije.

Prvi set četkica je namenjen za konturisanje lica. U njemu dobijamo četiri četkice koje su svaka posebno zapakovane u providnu foliju. Dopale su mi se jer su pufnaste i dlaka na njima je šarena. Uživo su još lepše, dosta su nežne i kako bih to rekla "nabijene". Već sam ih oprala i koristila, eto takva sam vam ja. :-) Nije mi opala ni jedna dlačica a metal na njima nakon pranja nije promenio boju. Jako sam zadovoljna ovim četkicama. Detalje o njima i ceni pogledajte klikom na: ---> Foundation Brushes Set.

Sada da vidite drugi set četkica. Sviđa mi se što pored četkica u setu dobijamo i brusheg za pranje četkica koji ja već imam i ako ga nemate obavezno ga kupite. Kao i beauty blender za nanošenje pudera. U ovom setu dobijamo pet četkica za konturisanje lica i pet četkica za nanošenje senke. 
Četkice su takođe vrlo kvaliterne, takođe sam ih oprala i probala i nemam ni jednu zamerku na njih kao ni za prethodne. Meni nije bitno da na četkicama piše ime poznatog brenda, bitno mi je da one rade svoj posao baš kao i ove. Cenu i detalje o njima možete pogledati klikom na: ---> Makeup Brushes Set + Brush Egg + Beauty Blender
I za sam kraj jedne jako lepe, elegantne minđuše. Poručila sam ih sebi i nosiću ih za doček nove godine. Nisu mnogo velike, diskretne su a opet efektne. Baš po mom ukusu, a cena više nego smešna u odnosu na minđuše kod nas. Detalje o njima možete videti klikom na: ---> Baroque Faux Pearl Dangle Earrings.

To je to što se tiče prvog dela porudžbine sa Zaful sajta, dok čekamo drugi deo da stigne, uskoro čitate i o porudžbini sa Dresslily sajta koja je takođe stigla. 

Šta vam se najviše dopalo?


2 коментара:

  1. Jaoooooo divnooooo izgleda sve!!! Jaooo pa ti sad imaš četkice koliko želiš! Jedva čekam da ih iskoristiš da vidimo razliku u šminkanju 😁❤
    Sve divno izgleda a četkice bas mekano ali jako deluju.. Jedva čekam utiske!!!
    P.s. A minđuše su zaista prelepe i lepo ti stoje

    ОдговориИзбриши
  2. Četkice su divne. Imam iste, moje su nakon određenog vremena ipak promijenile boju, ali dugo su bile u funkciji.

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши